برنامه بازیهای فوتبال باشگاهی در اروپا

15 قوس 1392 ساعت 5:29

رقابتهای هفته جدید فوتبال باشگاهی اروپا از امروز در ایتالیا و آلمان آغاز میشود.


به گزارش خبرگزاری جمهور، در آغاز هفته پانزدهم سری آ ایتالیا امروز یک مسابقه برگزار میشود که در آن تیم فوتبال یوونتوس در ورزشگاه تورین میزبان بولونیاست. یوونتوس اکنون با کسب 37 امتیاز از 14 مسابقه صدرنشین سری آی ایتالیاست و بولونیا هم با 12 امتیاز از همین تعداد بازی در رده هفدهم این رقابتها ایستاده است.
در ادامه این مسابقات روز شنبه هم آث میلان با لیورنو، اودینزه با ناپولی و روز یکشنبه هم فیورنتینا با آ اس روم، جنوا با کالیاری، آتالانتا با ورونا، کاتانیا با سامپدوریا، کیه وو با ساسوولو؛ لاتزیو با تورینو و پارما با اینترمیلان با هم مسابقه میدهند. در جدول این مسابقات؛ تیمهای یوونتوس، آاس روم و ناپولی هر کدام با 37، 34 و 31 امتیاز به ترتیب اول تا سوم هستند.

هفته پانزدهم رقابتهای فوتبال بوندس لیگای آلمان از امروز با برگزاری یک دیدار آغاز میشود. در این بازی، تیمهای ماینتس و نورنبرگ به مصاف هم میروند. نورنبرگ با کسب 8 امتیاز از 14 بازی در رتبه هفدهم ایستاده  و ماینتس با 19 امتیاز جایگاه هشتم را به خود اختصاص داده است. در ادامه بازیهای این هفته روز شنبه: شالکه با مونشن گلادباخ، هانوفر با اشتوتگارت، بایرن مونیخ با وردربرمن، آگزبورگ با هامبورگ، هافنهایم با فرانکفورت، بایرلورکوزن با دورتموند؛ و روز یکشنبه هم وولفسبورگ با فرایبورگ و هرتابرلین با برانشوآیگ با هم مسابقه میدهند. تیمهای بایرن مونیخ، بایرلورکوزن و بروسیادورتموند هرکدام با کسب 38، 34 و 31 امتیاز عناوین اول تا سوم جدول رده بندی این رقابتها را در اختیار دارند.

و هفته پانزدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر انگلیس نیز از روز شنبه با برگزاری 7 دیدار آغاز میشود. نیوکاسل با منچستریونایتد، وستهام با لیورپول، منچسترسیتی با ساوتهمپتون، چلسی با استوک سیتی، نوریچ با وست برومویچ، کاردیف با کریستال پالاس، تاتنهام با ساندرلند، بازیهای روز شنبه را برگزار خواهند کرد. روز یکشنبه نیز آستون ویلا با فولام، اورتون با آرسنال و دوشنبه هال سیتی با سوانزی با هم روبرو خواهند شد. آرسنال، چلسی و منچسترسیتی هر کدام با کسب 34، 30 و 28 امتیاز در رده های اول تا سوم رقابتهای لیگ انگلیس قرار دارند.
خبرگزاری جمهور


کد مطلب: 42733

آدرس مطلب: https://www.jomhornews.com/fa/news/42733/

جمهور
  https://www.jomhornews.com