جالب است ۰
وزارت اطلاعات و فرهنگ گروه طالبان از سپردن مجسمه‌ی با قدامت تاریخی ۲‌هزار ساله به موزیم ملی ولایت کاپیسا خبر داد.
سپردن مجسمه‌ تاریخی ۲هزار ساله به موزیم کاپیسا
وزارت اطلاعات و فرهنگ گروه طالبان امروز سه‌شنبه(۹جدی) در خبرنامه‌ای گفته که یک قلم مجسمه سنگی که توسط نیروهای امنیتی قوماندانی امنیه کاپیسا از یک خانه مسکونی در منطقه کره تاز از مربوطات حوزه دوم امنیتی این ولایت بدست آمده بود، به موزیم محلی این ولایت سپرده شد.
 
مسوولان ریاست اطلاعات و فرهنگ کاپیسا می‌گویند که این مجسمه به چهره یک ملکه دورهٔ بودیزم به سبک بودی گریک ساخته شده که قدامت آن تا ۲ هزار سال قبل بر می‌گردد. 
 
خبرگزاری جمهور 
https://jomhornews.com/vdciw3az3t1av32.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین اخبار