هیاتهای مذاکره کننده اعزامی از تهران و واشنگتن به ریاست محمد باقر قالیباف و جیدی ونس پس از استقرار در اسلام آباد، گفتگوهای خود را با مقامهای پاکستانی به عنوان میانجی برگزاری مذاکرات دو کشور آغاز کردند.

مذاکرات سرنوشت ساز اسلامآباد؛ هیاتهای ایران و امریکا با مقامات پاکستانی دیدار کردند
22 حمل 1405 ساعت 12:36
هیاتهای مذاکره کننده اعزامی از تهران و واشنگتن به ریاست محمد باقر قالیباف و جیدی ونس پس از استقرار در اسلام آباد، گفتگوهای خود را با مقامهای پاکستانی به عنوان میانجی برگزاری مذاکرات دو کشور آغاز کردند.
به گزارش خبرگزاری جمهور، بر پایه گزارشهای منتشر شده در رسانههای ایرانی، هیات ایرانی در جریان دیدار ظهر شنبه با شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان، پیششرطهای خود را مطرح میکند تا پس از تعیین تکلیف آنها، در جریان زمان و جزئیات مذاکره میان ایران و امریکا قرار گیرد.
کد مطلب: 191840