پاکستان بر ادامه نقش میانجیگری خود میان ایران و امریکا تأکید کرد و از هر دو طرف خواست به آتشبس پایبند بمانند.

پاکستان بر ادامه نقش میانجیگری خود میان ایران و امریکا تأکید کرد
23 حمل 1405 ساعت 11:16
پاکستان بر ادامه نقش میانجیگری خود میان ایران و امریکا تأکید کرد و از هر دو طرف خواست به آتشبس پایبند بمانند.
به گزارش خبرگزاری جمهور، اسحاق دار، معاون نخستوزیر و وزیر خارجه پاکستان، امروز در نشست خبری گفت که کشورش از پذیرش دعوت اسلامآباد توسط امریکا و ایران برای برگزاری مذاکرات و درخواست آتشبس سپاسگزار است.
کد مطلب: 191854