اندی کیم سناتور دموکرات امریکا با انتقاد شدید از جی دی ونس معاون رئیسجمهور، عملکرد او در مذاکرات اسلامآباد با ایران را غیرجدی و نمایشی خواند.

سناتور امریکایی: مذاکرات ونس با ایران نمایشی بود
23 حمل 1405 ساعت 11:32
اندی کیم سناتور دموکرات امریکا با انتقاد شدید از جی دی ونس معاون رئیسجمهور، عملکرد او در مذاکرات اسلامآباد با ایران را غیرجدی و نمایشی خواند.
به گزارش خبرگزاری جمهور، اندی کیم در پیام خود در شبکه اجتماعی اکس نوشت که آیا ونس تصور میکرد میتواند اختلافات چند دههای با ایران را در یک روز حل کند. او افزود که ونس در ماه فوریه پنج روز را در بازیهای المپیک زمستانی گذرانده است در حالی که ایران بالاترین سطح مذاکره با امریکا را تجربه کرده و همچنان کنترل تنگه هرمز را در دست دارد.
کد مطلب: 191857