سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا اعلام کرد که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با قاطعیت کامل از حقوق و حاکمیت کشورشان دفاع میکنند و تامین امنیت آبهای سرزمینی خود را ادامه خواهند داد.

قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا: امنیت بنادر خلیج فارس یا برای همه است یا برای هیچکس
24 حمل 1405 ساعت 11:26
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا اعلام کرد که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با قاطعیت کامل از حقوق و حاکمیت کشورشان دفاع میکنند و تامین امنیت آبهای سرزمینی خود را ادامه خواهند داد.
به گزارش خبرگزاری جمهور، سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا گفت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دفاع از حقوق قانونی کشورشان را وظیفه طبیعی و قانونی خود میدانند. بر این اساس اعمال حاکمیت ایران در آبهای سرزمینی حق طبیعی ملت این کشور است و تامین امنیت در این آبها توسط نیروهای مسلح با قاطعیت ادامه خواهد یافت.
کد مطلب: 191872