والی ولایت اندیجان جمهوری ازبیکستان به سرپرستی یک هیئت بزرگ تجاری شامل سفیر این کشور در کابل، رئیس اتاق تجارت ازبیکستان و ۶۰ تاجر، با نوراحمد اسلامجار والی طالبان در هرات دیدار کرد و روی گسترش روابط تجاری و ترانزیتی میان دو طرف گفتوگو نمود.

والی اندیجان ازبیکستان: هرات دروازه مهم تجارت به آسیای میانه است
25 حمل 1405 ساعت 11:56
والی ولایت اندیجان جمهوری ازبیکستان به سرپرستی یک هیئت بزرگ تجاری شامل سفیر این کشور در کابل، رئیس اتاق تجارت ازبیکستان و ۶۰ تاجر، با نوراحمد اسلامجار والی طالبان در هرات دیدار کرد و روی گسترش روابط تجاری و ترانزیتی میان دو طرف گفتوگو نمود.
به گزارش خبرگزاری جمهور، در این نشست که با حضور شماری از مسئولان دولتی، تاجران و صنعتکاران هرات برگزار شد، دو طرف درباره توسعه شاهراهها و خطوط آهن میان هرات و ازبیکستان، ایجاد نمایشگاه دایمی محصولات ازبیکستان در هرات و تأسیس اتاق تجارت ازبیکستان در این ولایت به تبادل نظر پرداختند.
کد مطلب: 191886