نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در نامهای رسمی به دبیرکل این سازمان و رئیس شورای امنیت، از بحرین، عربستان سعودی، قطر، امارات متحده عربی و اردن خواست تا به دلیل نقششان در جنگ اخیر امریکا و اسرائیل علیه ایران، غرامت کامل بپردازند.

ایران از پنج کشور همسایه عربی غرامت جنگ خواست
25 حمل 1405 ساعت 11:59
نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در نامهای رسمی به دبیرکل این سازمان و رئیس شورای امنیت، از بحرین، عربستان سعودی، قطر، امارات متحده عربی و اردن خواست تا به دلیل نقششان در جنگ اخیر امریکا و اسرائیل علیه ایران، غرامت کامل بپردازند.
به گزارش خبرگزاری جمهور، امیرسعید ایروانی در این نامه تأکید کرده که این پنج کشور با اجازه دادن به استفاده از خاک و حریم هوایی خود برای حملات علیه ایران و در برخی موارد مشارکت مستقیم در عملیات مسلحانه، تعهدات بینالمللی خود را نقض کردهاند.
کد مطلب: 191887