کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزرای خارجه روسیه و سعودی خواستار پایان فوری خصومت‌ها در تنگه هرمز شدند

27 حمل 1405 ساعت 10:14

وزرای خارجه روسیه و عربستان سعودی خواستار پایان فوری همه خصومت‌ها در منطقه و تنگه هرمز شدند و نسبت به خطرات تهدیدکننده کشورهای خلیج فارس به ویژه زیرساخت‌های غیرنظامی هشدار دادند.


به گزارش خبرگزاری جمهور، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه و فیصل بن فرحان آل سعود وزیر خارجه عربستان سعودی در یک گفتگوی تلفنی درباره وضعیت تنگه هرمز و تنش‌های جاری در منطقه گفتگو کردند.

 
دو وزیر خواستار پایان فوری همه خصومت‌ها شدند و نسبت به خطرات تهدیدکننده کشورهای خلیج فارس به ویژه زیرساخت‌های غیرنظامی هشدار دادند. 
 
آنها بر ادامه تلاش‌های دیپلماتیک میان ایالات متحده و ایران از جمله میانجیگری پاکستان تأکید کردند و آمادگی خود را برای حمایت از گفتگوهای گسترده‌تر به منظور دستیابی به ثبات بلندمدت منطقه‌ای اعلام کردند.
 
‌خبرگزاری جمهور- امور بین‌الملل 


کد مطلب: 191921

آدرس مطلب :
https://www.jomhornews.com/fa/news/191921/

جمهور
  https://www.jomhornews.com