وزرای خارجه روسیه و عربستان سعودی خواستار پایان فوری همه خصومتها در منطقه و تنگه هرمز شدند و نسبت به خطرات تهدیدکننده کشورهای خلیج فارس به ویژه زیرساختهای غیرنظامی هشدار دادند.

وزرای خارجه روسیه و سعودی خواستار پایان فوری خصومتها در تنگه هرمز شدند
27 حمل 1405 ساعت 10:14
وزرای خارجه روسیه و عربستان سعودی خواستار پایان فوری همه خصومتها در منطقه و تنگه هرمز شدند و نسبت به خطرات تهدیدکننده کشورهای خلیج فارس به ویژه زیرساختهای غیرنظامی هشدار دادند.
به گزارش خبرگزاری جمهور، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه و فیصل بن فرحان آل سعود وزیر خارجه عربستان سعودی در یک گفتگوی تلفنی درباره وضعیت تنگه هرمز و تنشهای جاری در منطقه گفتگو کردند.
کد مطلب: 191921