فیلد مارشال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان پس از سفر به تهران، روز جمعه راهی واشنگتن خواهد شد تا تلاشهای اسلامآباد برای برگزاری دور جدید مذاکرات میان ایران و امریکا را پیگیری کند.

عاصم منیر پس از تهران به واشنگتن میرود
27 حمل 1405 ساعت 15:18
فیلد مارشال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان پس از سفر به تهران، روز جمعه راهی واشنگتن خواهد شد تا تلاشهای اسلامآباد برای برگزاری دور جدید مذاکرات میان ایران و امریکا را پیگیری کند.
به گزارش خبرگزاری جمهور، بر اساس گزارش یک منبع امنیتی پاکستان، عاصم منیر در تهران با مقامهای ایرانی دیدار کرده و سید عباس عراقچی وزیر خارجه ایران از نقش میانجیگری پاکستان قدردانی کرده است.
کد مطلب: 191927