کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عاصم منیر پس از تهران به واشنگتن می‌رود

27 حمل 1405 ساعت 15:18

فیلد مارشال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان پس از سفر به تهران، روز جمعه راهی واشنگتن خواهد شد تا تلاش‌های اسلام‌آباد برای برگزاری دور جدید مذاکرات میان ایران و امریکا را پیگیری کند.


به گزارش خبرگزاری جمهور، بر اساس گزارش یک منبع امنیتی پاکستان، عاصم منیر در تهران با مقام‌های ایرانی دیدار کرده و سید عباس عراقچی وزیر خارجه ایران از نقش میانجی‌گری پاکستان قدردانی کرده است.

 
وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد که گفت‌وگوهای انجام‌شده فشرده و گسترده بوده و این کشور به عنوان تسهیل‌کننده به تلاش‌های خود ادامه خواهد داد.
 
این سفرها در حالی انجام می‌شود که هفته گذشته نخستین دور مذاکرات ایران و امریکا روز شنبه به میزبانی اسلام‌آباد برگزار شد اما دو طرف به توافق نهایی نرسیدند. 
 
با این حال آتش‌بس همچنان پابرجا مانده و تلاش‌ها برای برگزاری دور دوم گفت‌وگوها شدت گرفته است.
 
عاصم منیر روز چهارشنبه وارد تهران شده بود و رهبری هیئت پاکستانی را برای انتقال پیام امریکا بر عهده داشت.
 
‌خبرگزاری جمهور- امور بین‌الملل 


کد مطلب: 191927

آدرس مطلب :
https://www.jomhornews.com/fa/news/191927/

جمهور
  https://www.jomhornews.com