کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حدود ۶۰۰۰ مهاجر افغان از ایران و پاکستان اخراج شدند

29 حمل 1405 ساعت 11:40

کمیسیون عالی رسیدگی به مشکلات مهاجرین اعلام کرد که ایران و پاکستان در یک روز گذشته پنج هزار و ۸۰۲ شهروند افغانستان را اخراج کرده‌اند.


به گزارش خبرگزاری جمهور، این کمیسیون امروز شنبه ۲۹ حمل اعلام کرد که این شهروندان روز گذشته از طریق گذرگاه‌های مرزی اسلام‌قلعه هرات، پل ابریشم نیمروز، اسپین‌بولدک کندهار و تورخم ننگرهار به کشور بازگشته‌اند.

 
کمیسیون افزوده است که به همه بازگشت‌کنندگان کمک‌رسانی شده است. 
 
خبرگزاری جمهور 


کد مطلب: 191944

آدرس مطلب :
https://www.jomhornews.com/fa/news/191944/

جمهور
  https://www.jomhornews.com