قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا: تا وقتی امریکا به آزادی کامل رفتوآمد شناورها از مبدأ ایران به مقصد و از مقصد به مبدأ ایران پایان ندهد، وضعیت کنترل شدید تنگه هرمز بدون تغییر باقی خواهد ماند.

ایران کنترل شدید تنگه هرمز را از سر گرفت
29 حمل 1405 ساعت 11:49
قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا: تا وقتی امریکا به آزادی کامل رفتوآمد شناورها از مبدأ ایران به مقصد و از مقصد به مبدأ ایران پایان ندهد، وضعیت کنترل شدید تنگه هرمز بدون تغییر باقی خواهد ماند.
به گزارش خبرگزاری جمهور، سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا اعلام کرد که جمهوری اسلامی ایران با حسن نیت و بر اساس توافقهای پیشین، اجازه عبور محدود و مدیریتشده شماری از کشتیهای نفتکش و تجاری از تنگه هرمز را داده بود، اما به دلیل ادامه راهزنی و دزدی دریایی امریکا تحت عنوان محاصره، این کنترل به حالت قبلی بازگشت و تنگه هرمز اکنون زیر مدیریت شدید نیروهای مسلح قرار دارد.
کد مطلب: 191945