رئیس مجلس شورای اسلامی ایران گفت کنترل کامل تنگه هرمز در اختیار جمهوری اسلامی قرار دارد و هشدار داد که اگر امریکا محاصره دریایی را ادامه دهد، تردد در این گذرگاه راهبردی محدود خواهد شد.

قالیباف: کنترل تنگه هرمز در دست ایران است | در صورت ادامه محاصره امریکا، تردد محدود میشود
30 حمل 1405 ساعت 9:00
رئیس مجلس شورای اسلامی ایران گفت کنترل کامل تنگه هرمز در اختیار جمهوری اسلامی قرار دارد و هشدار داد که اگر امریکا محاصره دریایی را ادامه دهد، تردد در این گذرگاه راهبردی محدود خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری جمهور، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی ایران، در یک گفتگوی تلویزیونی تأکید کرد که تنگه هرمز کاملاً تحت کنترل جمهوری اسلامی است.
کد مطلب: 191955