سازمان صحی جهان اعلام کرده است که ۵۵ کارمند صحی به شمول ۴۳ زن در ولایت بلخ آموزشهای تخصصی دریافت کردهاند.

سازمان صحی جهان ۵۵ کارمند صحی را در بلخ آموزش داد
30 حمل 1405 ساعت 13:33
سازمان صحی جهان اعلام کرده است که ۵۵ کارمند صحی به شمول ۴۳ زن در ولایت بلخ آموزشهای تخصصی دریافت کردهاند.
به گزارش خبرگزاری جمهور، این سازمان روز یکشنبه سیام حمل با نشر پیامی گفته است که این کارمندان اکنون با کسب این مهارتها میتوانند تشخیص زودهنگام بیماریهای غیرواگیر را بهبود بخشند و بیماران را به موقع به مراکز مناسب ارجاع دهند.
کد مطلب: 191961