اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران روز دوشنبه در نشست خبری هفتگی گفت که تا اکنون هیچ برنامه و تصمیمی برای برگزاری دور بعدی مذاکرات اتخاذ نشده است. او رفتارهای متناقض امریکا و نقض آتشبس را نشانه نبود جدیت واشنگتن در مسیر دیپلماتیک خواند.

وزارت خارجه ایران: هنوز برنامهای برای دور بعدی مذاکرات با امریکا نداریم
31 حمل 1405 ساعت 12:57
اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران روز دوشنبه در نشست خبری هفتگی گفت که تا اکنون هیچ برنامه و تصمیمی برای برگزاری دور بعدی مذاکرات اتخاذ نشده است. او رفتارهای متناقض امریکا و نقض آتشبس را نشانه نبود جدیت واشنگتن در مسیر دیپلماتیک خواند.
به گزارش خبرگزاری جمهور، اسماعیل بقایی با اشاره به اقدامات اخیر امریکا از جمله بدعهدی در توافقات مربوط به لبنان و تلاش برای محاصره دریایی ایران که به حمله بر یک کشتی تجاری ایرانی انجامید، این رفتارها را عمل تجاوزکارانه دانست.
کد مطلب: 191973