کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر داخله پاکستان با سفیران ایران و امریکا دیدار کرد

31 حمل 1405 ساعت 16:08

محسن نقوی وزیر داخله پاکستان در دیدارهای جداگانه با رضا امیری مقدم سفیر ایران و ناتالی بیکر سفیر ایالات متحده امریکا در اسلام‌آباد، برگزاری دور دوم مذاکرات تهران و واشنگتن را بررسی کرد.


به گزارش خبرگزاری جمهور، در این دیدارها آخرین آماده‌سازی‌ها برای گفت‌وگوهای اسلام‌آباد و تحولات منطقه‌ای مورد بحث قرار گرفت. 

 
وزیر داخله پاکستان از آمادگی کامل کشورش برای میزبانی این مذاکرات خبر داد و گفت تدابیر امنیتی ویژه‌ای برای حفاظت از هیئت‌های ایرانی و امریکایی اتخاذ شده است. 
 
وی ابراز امیدواری کرد که این گفت‌وگوها به کاهش تنش‌ها کمک کند.
 
سفیر ایران از نقش سازنده پاکستان در تسهیل دیپلماسی قدردانی کرد و بر اهمیت گفت‌وگو برای تنش‌زدایی تأکید ورزید. 
 
سفیر امریکا نیز از تلاش‌های خالصانه اسلام‌آباد سپاسگزاری کرد.
 
همزمان پلیس اسلام‌آباد اعلام کرد وضعیت امنیتی شدید در پایتخت و راولپندی اعمال شده و منطقه قرمز به طور کامل مسدود گردیده است.
 
با نزدیک شدن به پایان آتش‌بس و ادامه اختلافات بر سر تنگه هرمز، چشم‌انداز این مذاکرات همچنان نامشخص باقی مانده است. 
 
پاکستان تأکید کرده که حل اختلافات میان ایران و امریکا تنها از راه گفت‌وگو و دستیابی به راه‌حل پایدار ممکن است. 
 
‌خبرگزاری جمهور- امور بین‌الملل 


کد مطلب: 191976

آدرس مطلب :
https://www.jomhornews.com/fa/news/191976/

جمهور
  https://www.jomhornews.com