خبرگزاری فارس مدعی شد یک ناوچه نیروی دریایی امریکا پس از بیتوجهی به هشدار نیروهای ایرانی، در حوالی جاسک هدف دو موشک قرار گرفته و مجبور به عقبنشینی شده است.

فارس مدعی شد: اصابت دو موشک به ناوچه امریکایی در نزدیکی تنگه هرمز
14 ثور 1405 ساعت 16:53
خبرگزاری فارس مدعی شد یک ناوچه نیروی دریایی امریکا پس از بیتوجهی به هشدار نیروهای ایرانی، در حوالی جاسک هدف دو موشک قرار گرفته و مجبور به عقبنشینی شده است.
به گزارش خبرگزاری جمهور، خبرگزاری فارس به نقل از منابع خبری محلی در جنوب ایران گزارش داده است که یک ناوچه متعلق به نیروی دریایی امریکا روز دوشنبه در نزدیکی جاسک و حوالی تنگه هرمز هدف حمله موشکی قرار گرفته است.
کد مطلب: 192182