وزارت امور خارجه ایالات متحده اعلام کرد که کنسولگری این کشور در پشاور به دلیل نگرانی از تامین امنیت کارمندان دیپلماتیک تعطیل خواهد شد و مسئولیت تعاملات به سفارت در اسلامآباد منتقل میشود.

ایالات متحده کنسولگری خود در پشاور پاکستان را تعطیل میکند
16 ثور 1405 ساعت 11:41
وزارت امور خارجه ایالات متحده اعلام کرد که کنسولگری این کشور در پشاور به دلیل نگرانی از تامین امنیت کارمندان دیپلماتیک تعطیل خواهد شد و مسئولیت تعاملات به سفارت در اسلامآباد منتقل میشود.
به گزارش خبرگزاری جمهور، وزارت امور خارجه ایالات متحده روز چهارشنبه، ۶ می، با انتشار خبرنامهای اعلام کرد که تصمیم به تعطیلی کنسولگری این کشور در شهر پشاور پاکستان به دلیل افزایش نگرانیها درباره تامین امنیت کارمندان دیپلماتیک اتخاذ شده است.
کد مطلب: 192207