سارقان در ولسوالی یمگان ولایت بدخشان مبلغ ۸۵۰ هزار افغانی، معادل حدود ۱۳ هزار دالر امریکایی را از صرافی «ناصر خسرو» به سرقت بردند.

سارقان ۱۳ هزار دالر امریکایی از یک صرافی در بدخشان دزدیدند
16 ثور 1405 ساعت 11:46
سارقان در ولسوالی یمگان ولایت بدخشان مبلغ ۸۵۰ هزار افغانی، معادل حدود ۱۳ هزار دالر امریکایی را از صرافی «ناصر خسرو» به سرقت بردند.
به گزارش خبرگزاری جمهور، شام دوشنبه هفته جاری، سارقان به صرافی و خدمات پولی «ناصر خسرو» در ولسوالی یمگان ولایت بدخشان حمله کردند و مبلغ ۸۵۰ هزار افغانی را به سرقت بردند که معادل حدود ۱۳ هزار دالر امریکایی میباشد.
کد مطلب: 192208