وزیر خارجه پاکستان اعلام کرد اسلامآباد در تلاش است آتشبس میان ایران و امریکا به توافقی پایدار و پایان همیشگی تنشها منجر شود؛ همزمان گزارشها از نزدیک شدن دو طرف به تفاهم اولیه خبر میدهند.

پاکستان: برای تبدیل آتشبس ایران و آمریکا به صلح پایدار تلاش میکنیم
17 ثور 1405 ساعت 8:49
وزیر خارجه پاکستان اعلام کرد اسلامآباد در تلاش است آتشبس میان ایران و امریکا به توافقی پایدار و پایان همیشگی تنشها منجر شود؛ همزمان گزارشها از نزدیک شدن دو طرف به تفاهم اولیه خبر میدهند.
به گزارش خبرگزاری جمهور، محمد اسحاق دار، وزیر خارجه پاکستان، اعلام کرد اسلامآباد تلاشهای دیپلماتیک خود را برای تبدیل آتشبس میان ایالات متحده و جمهوری اسلامی ایران به «صلحی دایمی» افزایش داده است.
کد مطلب: 192223