جالب است ۰
رابعه نسیمی، فعال حقوق بشر و مهاجرت، در انتخابات شوراهای محلی بریتانیا به‌عنوان نامزد حزب کارگر از حوزه «ایست اکتون» در غرب لندن پیروز شد و به عضویت شورای شهر این منطقه درآمد.
رابعه نسیمی زن افغانستانی‌ـ‌بریتانیایی، عضو شورای شهر غرب لندن شد
به گزارش خبرگزاری جمهور، رابعه نسیمی، زن افغانستانی‌ـ‌بریتانیایی، در انتخابات شوراهای محلی بریتانیا توانست به‌عنوان نماینده حزب کارگر از حوزه «ایست اکتون» در غرب لندن به عضویت شورای شهر این منطقه انتخاب شود.
 
براساس نتایج اعلام‌شده، خانم نسیمی با کسب یک‌هزار و ۲۰۷ رأی، رقیبان خود را شکست داد و کرسی شورای شهر را به دست آورد.
 
رابعه نسیمی در سال ۱۹۹۹ میلادی و هم‌زمان با نخستین دوره حاکمیت طالبان بر افغانستان، همراه با خانواده‌اش به بریتانیا مهاجرت کرد و در لندن ساکن شد. او اکنون به‌عنوان فعال حقوق بشر و مدافع حقوق مهاجران شناخته می‌شود.
 
خانم نسیمی دارای مدرک دکترا از دانشگاه کمبریج انگلستان است و در سال‌های گذشته در حوزه‌های مرتبط با حقوق مهاجران، عدالت اجتماعی و حمایت از پناهجویان فعالیت داشته است.
 
انتخابات شوراهای محلی بریتانیا روز پنج‌شنبه در سراسر این کشور برگزار شد. نتایج اولیه نشان می‌دهد حزب کارگر در لندن موفق به کسب اکثریت کرسی‌ها شده، اما این حزب در شماری از مناطق دیگر بریتانیا با کاهش حمایت رأی‌دهندگان و شکست در برخی حوزه‌ها روبه‌رو بوده است.
 
خبرگزاری جمهور 
https://jomhornews.com/vdcfj0dyxw6d10a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین اخبار