جالب است ۰
هیأتی از بورد کریکت افغانستان به دعوت رسمی چین، برای گفت‌وگو درباره توسعه همکاری‌های تخنیکی، تقویت دیپلوماسی ورزشی و گسترش روابط دوجانبه در بخش کریکت، راهی این کشور شد.
هیأت بورد کریکت افغانستان برای گسترش همکاری‌های ورزشی به چین سفر کرد
به گزارش خبرگزاری جمهور، بورد کریکت افغانستان اعلام کرده است که هیأتی از این نهاد در سفری رسمی به چین، درباره گسترش همکاری‌های ورزشی و تخنیکی میان دو کشور گفت‌وگو خواهد کرد.
 
این هیأت شامل نوروز منگل، مربی تیم ملی کریکت افغانستان، و بازیکنان شناخته‌شده‌ای چون قیس احمد، ظاهر خان، فیصل شینوزاده و وحیدالله زدران است.
 
پیش از انجام این سفر، نصیب خان، رئیس اجرایی بورد کریکت افغانستان، با اعضای هیأت دیدار کرده و بر تعهد این نهاد به توسعه و جهانی‌سازی کریکت افغانستان تأکید کرده است.
 
او همچنین با اشاره به توافقنامه همکاری پیشین میان بورد کریکت افغانستان و فدراسیون کریکت ازبکستان، ابراز امیدواری کرد که روابط ورزشی میان افغانستان و چین نیز گسترش یابد.
 
به گفته نصیب خان، چین پیش از این روابط گسترده تجاری و صنعتی با افغانستان داشته و همکاری در بخش ورزش، به‌ویژه کریکت، می‌تواند زمینه تازه‌ای برای تقویت روابط دوجانبه فراهم کند. او افزود که تبادل تجربه، دانش تخنیکی و برنامه‌های توسعه‌ای نقش مهمی در رشد کریکت در هر دو کشور خواهد داشت.
 
بر اساس اعلام بورد کریکت، اعضای این هیأت در جریان سفر خود درباره توسعه کریکت، نقش ورزش در جامعه و مشارکت‌های اجتماعی با مقام‌های ورزشی چین گفت‌وگو خواهند کرد.
 
خبرگزاری جمهور 
https://jomhornews.com/vdcamun6y49nou1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین اخبار