جالب است ۰
در پی حمله انتحاری و یورش مسلحانه به یک ایستگاه پولیس در شمال‌غرب پاکستان، دست‌کم سه افسر پولیس کشته شدند و درگیری میان نیروهای امنیتی و مهاجمان همچنان ادامه دارد.
حمله انتحاری و کمین مسلحانه به ایستگاه پولیس در پاکستان؛ چندین افسر کشته شدند
به گزارش خبرگزاری جمهور، مقام‌های امنیتی پاکستان اعلام کرده‌اند که در پی حمله انتحاری به یک ایستگاه پولیس در منطقه بانو در شمال‌غرب این کشور، چندین افسر پولیس کشته و زخمی شده‌اند.
 
به گفته منابع امنیتی، این حمله روز شنبه با انفجار یک خودروی بمب‌گذاری‌شده در نزدیکی ایستگاه پولیس آغاز شد و پس از آن، افراد مسلح به ساختمان یورش برده و نیروهای امنیتی را هدف تیراندازی قرار دادند.
 
پولیس گفته است که در زمان وقوع حمله حدود ۱۵ افسر در این ایستگاه حضور داشتند و احتمال می‌رود شمار قربانیان افزایش یابد.
 
یک مقام پولیس که نخواست نامش فاش شود، گفت مهاجمان پس از انفجار اولیه، نیروهایی را که برای کمک به محل اعزام شده بودند، در کمین قرار داده و به سوی آنان آتش گشودند.
 
بر اساس گزارش منابع پولیس، مهاجمان در این عملیات از پهپاد نیز استفاده کرده‌اند.
 
گفته شده که ائتلافی مسلح موسوم به «ائتلاف مجاهدین» مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است.
 
‌خبرگزاری جمهور- امور بین‌الملل 
https://jomhornews.com/vdcbs5b8srhb95p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین اخبار