جالب است ۰
در پی حمله انتحاری با موتر بمب‌گذاری‌شده به یک مرکز پولیس در منطقه فتح‌خیلِ بنو در ایالت خیبرپختونخوا پاکستان، دست‌کم ۱۲ نفر کشته و شماری دیگر، از جمله نیروهای پولیس، زخمی شدند.
حمله انتحاری به ایستگاه پولیس در خیبرپختونخوا؛ افزایش تلفات به ۱۲ نفر
به گزارش خبرگزاری جمهور، رسانه‌های پاکستانی گزارش دادند که در پی انفجار یک موتر بمب‌گذاری‌شده در برابر مرکز پولیس منطقه فتح‌خیل در حومه شهر بنو، واقع در ایالت خیبرپختونخوا، دست‌کم ۱۲ نفر جان باختند و چندین تن دیگر زخمی شدند.
 
براساس گزارش‌ها، این حمله نیروهای پولیس را هدف قرار داده و در میان زخمی‌ها دست‌کم سه مأمور پولیس نیز دیده می‌شوند. منابع محلی اعلام کرده‌اند که انفجار اولیه خسارات گسترده‌ای به ساختمان مرکز پولیس و مناطق اطراف وارد کرده است.
 
همچنین گفته می‌شود دقایقی پس از انفجار، صدای تیراندازی و چند انفجار دیگر نیز در محل شنیده شده است. به گزارش منابع امنیتی، گروهی از افراد مسلح پس از انفجار به محل حمله کرده و با نیروهای پولیس درگیر شدند.
 
برخی گزارش‌ها حاکی است که نیروهای پولیس پس از انفجار نخست برای امدادرسانی و انتقال زخمی‌ها به محل اعزام شده بودند، اما مهاجمان با طراحی قبلی برای آنان کمین کرده بودند؛ موضوعی که به افزایش تلفات انجامیده است.
 
تا اکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته، اما منطقه خیبرپختونخوا در سال‌های اخیر بارها شاهد حملات گروه‌های شبه‌نظامی و حملات انتحاری علیه نیروهای امنیتی پاکستان بوده است.
 
‌خبرگزاری جمهور- امور بین‌الملل 
https://jomhornews.com/vdcdkx0f5yt0nx6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین اخبار