جالب است ۰
وزارت معادن و پترولیم گروه طالبان از امضای قرارداد استخراج معدن طلای ولسوالی قلعه‌ذال قندوز با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰ میلیون دالر خبر داد.
طالبان قرارداد استخراج معدن طلای قندوز را امضا کرد
به گزارش خبرگزاری جمهور، وزارت معادن و پترولیم طالبان، اعلام کرده است که قرارداد استخراج معدن طلای ولسوالی قلعه‌ذال ولایت قندوز با ارزش ۲۰ میلیون و ۲۴۰ هزار دالر به امضا رسیده است.
 
همایون افغان، سخن‌گوی این وزارت، گفته است که این قرارداد برای مدت پنج سال میان یک شرکت خصوصی افغانی و یک شرکت آذربایجانی منعقد شده و مراسم امضای آن با حضور سفیران جمهوری آذربایجان و قرقیزستان برگزار شده است.
 
به گفته مقام‌های وزارت معادن و پترولیم طالبان، شرکت‌های طرف قرارداد افزون بر پرداخت ۳۰ درصد حق امتیاز به دولت، متعهد شده‌اند ۲۰۰ هزار دالر را در بخش خدمات اجتماعی سرمایه‌گذاری کنند.
 
این وزارت همچنین افزوده است که با اجرای این پروژه، برای حدود ۱۰۰ تن به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم فرصت شغلی فراهم خواهد شد.
 
خبرگزاری جمهور 
https://jomhornews.com/vdcaiun6e49nou1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین اخبار