جالب است ۰
آغاز روند توزیع نمرات رهایشی شهرک مهاجرین برای عودت‌کنندگان در بامیان

بامیان- خبرگزاری جمهور
دفتر مطبوعاتی والی طالبان در بامیان اعلام کرده است که روند توزیع مرحله دوم نمرات رهایشی شهرک مهاجرین برای ۶۰ خانواده عودت‌کننده از کشورهای ایران و پاکستان، امروز دوشنبه ۲۱ ثور، طی مراسمی در ساحه دره اژدر مرکز ولایت بامیان آغاز شده است.

بر اساس خبرنامه، این روند توسط قاری گل‌حیدر شفق، والی طالبان در بامیان، رسماً افتتاح شده است. وی در این مراسم با تأکید بر اهمیت فراهم‌سازی زمینه اسکان مناسب برای مهاجرین عودت‌کننده گفته است که طالبان در بخش حمایت و اسکان هم‌وطنان بازگشته از ایران و پاکستان، اقدامات مؤثر و دوام‌داری را روی دست گرفته و تلاش می‌شود سهولت‌ها و امکانات رفاهی لازم برای آنان فراهم گردد.

در همین حال، انجنیر امان‌الله امان، رئیس شهرسازی و مسکن طالبان برای ولایت بامیان، گفته است که در طرح و ساخت این شهرک، ایجاد تسهیلات اساسی از جمله مسجد، مراکز آموزشی و صحی، پارک‌های تفریحی و سایر نیازمندی‌های ضروری ساکنان در نظر گرفته شده است.

به گفته مسئولان محلی، روند توزیع نمرات رهایشی برای عودت‌کنندگان با هدف فراهم‌سازی زمینه اسکان دایمی و بهبود وضعیت زندگی خانواده‌های بازگشته ادامه خواهد یافت.
https://jomhornews.com/vdcjo8evyuqeh8z.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین اخبار