جالب است ۰
طالبان در ولایت بدخشان سه قاچاقچی مواد مخدر را بازداشت و مقداری تریاک و سلاح غیرقانونی را ضبط کردند. هم‌زمان، یک کارخانه تولید مواد مخدر نیز در ولایت هلمند تخریب شده است.
بازداشت سه قاچاقچی مواد مخدر در بدخشان
به گزارش خبرگزاری جمهور، طالبان اعلام کردند که نیروهای امنیتی در ولایت بدخشان، واقع در شمال کشور، سه تن را به اتهام قاچاق مواد مخدر بازداشت کرده‌اند.
 
بر اساس گزارش منتشرشده از سوی خبرگزاری شینهوا، افراد بازداشت‌شده قصد داشتند مقدار قابل توجهی تریاک را از افغانستان به خارج از کشور قاچاق کنند.
 
نیروهای امنیتی پس از دریافت اطلاعات استخباراتی، عملیاتی را در ولسوالی خواهان ولایت بدخشان اجرا کردند که در نتیجه آن، این سه مظنون بازداشت شدند. همچنین مقداری مواد مخدر و شماری سلاح غیرقانونی از آنان کشف و ضبط شده است.
 
در بخش دیگری از این گزارش آمده است که نیروهای امنیتی در ادامه عملیات‌های ضد مواد مخدر، یک کارخانه تولید مواد مخدر را نیز در ولسوالی سنگین ولایت هلمند شناسایی و منهدم کرده‌اند.
 
مقام‌های امنیتی تأکید کرده‌اند که مبارزه با تولید و قاچاق مواد مخدر همچنان یکی از اولویت‌های اصلی نهادهای امنیتی افغانستان در سراسر کشور به شمار می‌رود.
 
خبرگزاری جمهور 
https://jomhornews.com/vdcjm8evvuqehtz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین اخبار