جالب است ۰
طالبان نشرات رادیو بامیان را متوقف کردند

منابع محلی در ولایت بامیان می‌گویند که ماموران ریاست استخبارات طالبان حدود چهار روز پیش به دفتر رادیو بامیان در منطقه «شهر نو» این ولایت هجوم برده و دروازه این رسانه را مهر و لاک کرده‌اند.

به گفته منابع، طالبان بدون ارائه هرگونه توضیح رسمی، نشرات این رادیو را نیز متوقف کرده است.

رادیو بامیان از جمله رسانه‌های شنیداری باسابقه و شناخته‌شده در ولایت بامیان به شمار می‌رود که با نشر برنامه‌های متنوع، رویدادها و مسائل محلی این ولایت را پوشش می‌داد.

تا کنون مقام‌های طالبان در بامیان درباره دلیل توقف فعالیت این رسانه و اقدام نیروهای استخبارات این گروه، اظهارنظر رسمی نکرده‌اند.

توقف فعالیت رادیو بامیان در حالی صورت می‌گیرد که در سال‌های اخیر محدودیت‌ها بر فعالیت رسانه‌ها و خبرنگاران در افغانستان افزایش یافته و شماری از رسانه‌ها به دلیل فشارها و محدودیت‌های طالبان تعطیل یا فعالیت‌شان محدود شده است.
https://jomhornews.com/vdcdzx0fzyt0no6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین اخبار