وزارت داخله هند به ریاست امیت شاه، دستور تخریب ساختمانهای غیرقانونی در فاصله ۱۵ کیلومتری از مرز پاکستان را صادر کرده و تدابیر امنیتی را در این منطقه تشدید میکند.
به گزارش منابع خبری، وزارت داخله هند به ریاست امیت شاه، اقدام به صدور دستوری برای تخریب ساختمانهایی کرده است که در فاصله ۱۵ کیلومتری از مرز پاکستان احداث شده و بهعنوان غیرقانونی تلقی میشوند.
این تصمیم در راستای تشدید اقدامات امنیتی علیه «جرائم مرزی» از جمله نفوذ، قاچاق مواد مخدر، تأمین مالی تروریسم و تصرف غیرقانونی زمینها اتخاذ شده است.
امیت شاه همچنین به مقامات امنیتی هند دستور داده تا اقدامات خود را در این زمینه افزایش دهند.
گزارشها حاکی از آن است که هند در حال تلاش برای تقویت تدابیر امنیتی در مرز پاکستان است و پروژه «مرز هوشمند» را نیز به منظور جلوگیری از نفوذ و قاچاق مواد مخدر پیش میبرد.