تعداد نظر۱۷۴
جالب است ۱۰
پدافند هوایی یا سیستم دافعه هوای ایران همانند سیستم موشکی ایران تا قبل از زدن اسرائیل، مجهول است. ایران در نقاط مختلف و حساس خود، حداقل هفت سیستم دفاع هوایی را تنظیم کرده است.
آیا اسرائیل حمله می کند؟ ایران توان دفاع دارد؟

بعد از ضربه موشکی سخت ایران به اسرائیل که موجب شد قدرت اسرائیل زیرسئوال برود و قدرت جدیدی از ایران در جهان معرفی شود؛ رژیم صهیونیستی به شورای امنیت شکایت کرده و خواهان تشکیل نشست اضطراری این شورا شد. نشست شب گذشته شورای امنیت بدون نتیجه پایان یافت و این شورا حاضر نشد حمله ایران را محکوم کند.
در گام بعدی اسرائیل از امریکا و سایر همپیمانهای خود خواست تا در حمله مشترک برضد ایران به این رژیم بپیوندند. اما امریکا صراحتا اعلام کرد که در دفاع از اسرائیل در کنار آنها می ایستند اما در حمله بر ضد ایران مشارکت نمی کند.
عصر امروز اما مقامات اسرائیلی جلسه ای اضطراری برگزار کردند و ظاهرا آنطور که از خروجی این جلسه بیرون آمده، تصمیم گرفته اند ولو به تنهایی به ایران حمله کنند.

ظاهرا بخشی از کابینه افراط گرای اسرائیل بر نخست وزیر این رژِیم فشار آورده اند که باید به ایران حمله کنند.
نخست وزیر و وزرای اسرائیل نیز علاقه مفرط خود به حمله را نشان داده اند اما سخنان آنها جالب توجه است: وزیران صهیونیست می گویند ما به ایران حمله می کنیم اما کسی را نمی کشیم. نتانیاهو نیز امروز گفت: ما به ایران پاسخ خواهیم داد اما باید عاقلانه رفتار کنیم؛ آنها باید تحت فشار روانی باشند همانطور که ما را تحت استرس قرار دادند.
رسانه های اسرائیلی اما می گویند نیروی هوایی اسرائیل برای حمله به ایران آماده شده است. اغلب آگاهان غربی و مقامات اسرائیلی حمله اسرائیل را اجتناب ناپذیر می دانند.

به نظر می رسد فشار سنگینی از طرف جنگ طلبان بر دوش نتانیاهو و گالانت گذاشته شده است. اگر پاسخ بدهند؛ این پاسخ چگونه باشد و تبعات آن چه خواهد بود؟ اگر پاسخ ندهند اعتبارشان کاملا فرو می ریزد و در میان همسایگان عرب شان ابهتی که داشتند از دست می دهند. از طرفی هم به اذعان اغلب کارشناسان اسرائیلی، این رژیم به تنهایی توان حمله به ایران را ندارد و مهمتر این است که ساکنان یهودی اسرائیل با حمله این رژیم مخالف بوده و از حمله بعدی ایران به شدت هراس دارند.
لذا یکی از مهمترین احتمالات، همان چیزی است که در سخنان نتانیاهو نهفته است: بالانگه داشتن سطح تنش، با هدف ایجاد استرس در ایران!

ابزار تهاجمی اسرائیل به ایران چیست؟
اگر اسرائیل بخواهد حمله کند؛ غیر از جنگ سایبری و الکترونیک؛ از دو ابزار جنگی قوی بهره مند است: هواپیماهای جنگنده و پیشرفته و رادارگریز F35 در کنار برخی دیگر از جنگنده های امریکایی شامل F22  و... علاوه بر جنگنده ها اسرائیل یک نوع موشک بالستیک با برد 4800 کیلومتر در اختیار دارد. احتمالا این دو مورد تنها سرمایه های محدود اسرائیل برای تهاجم بر ایران خواهند بود.

اما برای موفقیت عملیاتی، اسرائیل باید حداقل از روی دو کشور بگذرد. یعنی حداقل باید از روی کشورهای اردن و عراق و یا اردن و سوریه و عراق و یا اردن و عربستان و عراق بگذرد تا به ایران برسد، بمباران کند و یکی از همین مسیرها را برگردد. این بدون ریسک نیست. ترکیه اجازه نمی دهد، عربستان خودش را بیطرف گرفته، لذا ممکن است اینها به دلیل ضعف پدافند هوایی از خاک سوریه و عراق بگذرند اما عبور از پدافند ایران احتمالا برای آنها مشکل است. ضمن اینکه کشور عربی اردن اگر اجازه عبور جنگنده های اسرائیلی از آسمان خودش را بدهد احتمالا توسط ایران مجازات خواهد شد زیرا این کشور در رهگیری پهپادها و موشک های ایرانی در کنار اسرائیل قرار گرفته بود.

وضعیت پدافندی ایران چگونه است؟
پدافند هوایی یا سیستم دافعه هوای ایران همانند سیستم موشکی ایران تا قبل از زدن اسرائیل، مجهول است. ایران در نقاط مختلف و حساس خود، حداقل هفت سیستم دفاع هوایی را تنظیم کرده است. مهمترین سیستم پدافندی ایران سامانه موشکی باور 373 است. همچنین سامانه 15 خرداد که توانایی شناسایی اهداف رادارگریز را دارد. سامانه های موشکی سوم خرداد، 9 دی، طبس و رعد نیز در کنار سامانه دفاعی اس 300 روسی از جمله سیستم های پدافندی ایران هستند که احتمالا عبور از اینها کار خیلی آسانی نخواهد بود. هرچند که این سامانه ها توانایی و تسلط سامانه های دافعه هوایی اسرائیل را ندارند اما حجم حملات اسرائیل نیز در مقیاس ایران نخواهد بود. حداقل هشت نوع موشک ایرانی که در این سیستم ها تعبیه شده اند که انتظار جنگنده های اسرائیل را می کشند. نمی توان در مورد کارآیی این موشک ها و سیستم های دفاعی و عملکرد جت های استرتژیک اسرائیل پیش داوری نمود ولی می توان گفت هرکدام شان چالش های خود را دارند. جنگنده F35 علاوه بر رادارگریزی، از سرعت فراصوت، قدرت مانور بالا، تنظیم ارتفاع پروازی در حالات مختلف و... می باشد.

اما مشکل این جنگنده ها در حمله به ایران این است که در حالت جنگی و مسلح به دو بمب 900 کیلویی و حداقل دو موشک ویرانگر، حداکثر میدان پروازی این نوع هواپیماها بین 833 تا 1000 کیلومتر است. یعنی این هواپیماها الزاما باید در مسیر پروازی سوختگیری کنند. این سوختگیری در فضای هرکشوری که صورت بگیرد به معنای همدستی آن کشور با اسرائیل محسوب می شود. در حالیکه اگر اهداف مورد نظر اسرائیل در اطراف تهران قرار گرفته باشند، این جنگنده ها الزاما باید 3200 کیلومتر را باید طی کنند تا به آشیانه خود بنشینند.

احتمالا آنها چاره ای ندارند مگر اینکه در پایگاههای نظامی امریکا در کشورهایی مانند قطر، ترکیه، عربستان، کویت، امارات و... بنشینند. در این صورت اقدام بعدی ایران در ابهام است.

آیا ایران پاسخ دوم را خواهد داد؟
اگر حمله اسرائیل صورت بگیرد؛ ایران قطعا پاسخ خواهد داد؛ مخصوصا حالا که تجربه بسیار خوبی را از عملیات قبلی خود به دست آورده و همچنین برخی سلاح های کاربردی و مهم خود را نیز استفاده نکرده است.

ایران اعلام کرده که هم سیستم پدافندی و دافعه و هم سامانه های موشکی برای حمله، در حالت آماده باش صددرصدی قرار گرفته اند. احتمالاً ایران برخلاف حمله قبلی، که ده روز تعلل کرد؛ پاسخ فوری خواهد داد. همچنین مقامات نظامی ایران از آماده کردن 10 هزار موشک برای انجام دومین حمله به اسرائیل خبر داده اند.

هرچند اسرائیل می گوید حمله را با هدف تلفات انجام نمی دهد اما احتمالا به یک یا چند مرکز نظامی یا زیربنایی ایران حمله خواهد کرد. اما در حمله و واکنش دوم ایران، جمهوری اسلامی احتمالا این بار مراکز و تأسیسات زیربنایی و مهم اسرائیل را هدف قرار خواهند داد که تبعات بسیار سخت و سنگین به این رژیم خواهد داشت و دروازه را برای بازی های بزرگتر خواهد گشود.

سید جواد حجت- خبرگزاری جمهور 
https://jomhornews.com/vdchqznzk23nqvd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

سهراب پاک
سلام برایران هميشه جاويد.
خار باد آنکه به ایران چشم بد دارد .
توان نظامی بالای کشورم موجب بسی خرسندی وسرور در
قلب مظلومین جهان گرديد.
اين پيروز فرخنده به‌ ایران و ایرانی مبارک باد
مبارکت باشه.
مقصود
کدوم وری هستی دادا؟
پس چی فکر کردی ایران موشک هایی داره که هنوز رو نکرده اگه اسرائیل دوباره. حمله کند. ۱۰۰ درصد،ایران تو ۳ روز نابودش میکنه انشالله
ینی ایران میتونه پاسخ جنگ اسرائیل رو بده؟ توان جنگ داره؟
مجتبی
ینی حتی اگر أمريكا هم به او جنگنده یا سرباز اضافه بده بازهم جنگ با ایران را قبول نمیکنه
اگرامریکا همه پایگاه‌پایگاهایش را در اختیار اسرائیل قرار دهد فقط ارتش ایران خارج از سایر نیروهای مسلح ظرف ۲۴ساعت دمار از روزگار ش در میاره نگران نباشید هنوز دهه ۴۰های زیادی هستند
حسین
ایران توان نظامی آمریکا و اسرائیل را دارد.اگر جنگ شود پیروز میدان ایران است شک نکنین
ناشناس
دداش ایران نزدیک600تا موشک پرتاب کرده کلا 40تاش یا کمترش به چنتا از ساختمونای اسراییل بزخورد کرده و ینفرو نکشتن بعت اسراییل فقط 100تاموشک پرتاب کرده نصف نیروگاهای ایرانی رو زدن چنتا از بهترین سردارارو شهید کردن
بعد میان میزنن اسرایلو گایدیم
پوریا کورد
شماازکجا انقد دقیق کارشناسی کردید که ۴۰تاش خورده چهل تا موشک اینجوری اسرائیل رو به گوه کشیده بزار چیزی بگم از دست نظام وسپاه ناراحتی وناراضی هستی ازشون قبول منم مثل تو از نظام حمهوری اسلامی ناراضی هستم چون خیلی خیلی زیر فشارمشکلاتم ولی تو این موقعه زمانی که کشور درحال جنگ هست ودارن باموشک خاکمون رو وطنممون رو میزنن باید پشت نظام ورهبر باشیم چون وطن یعنی ناموس یعنی خواهرومادر وطن نامش انقد سنگینه که وقتی میگیم وطنم ایران باید یک دقیقه به احترامش سکوت کنیم هرموشکی که اسرائیل وامریکای زن صفت به خاک ایران میزدن بلکه به خاک نه به قلب وجیگر مون میزدن زنده باد وطن یعنی پاره تن
فکر کنم اینترنشنال زیاد نگاه میکنی😂
انشاالله
مجتبی
واقعا اسراعیل میترسه؟
بله
اسراییل را قطعا شکست میدهیم
مقصود
البته که داره قارداش
محمد
ایشالا ک داره
فاطمه
ما داریم می‌میریم ایران حاضر باشید
Mahdis
این حرف رو نزن یعنی چی ؟ انشالله ما همیشه پیروز هستیم
سلام ودرود برایران ازاد ایول خداقوتشان بده
امین
سلام
اگر قضایا رو از بیرون و بعنوان یک شخص ثالت در نظر بگیریم ( منظورم طرفداری و یا خصومت با هیچ طرف ایرانی و اسرائیلی نباشه)
سپاه پاسدارن با موشک باران اسرائیل اثبات کرد که قوی ترین ارتش دنیاست
به نظرم سپاه ایران قدرت کنترل جنگ های مدرن رو داره و البته جسارت رو به این قضیه ا ضافه کنید
اگر اسرائیل شرارت کنه چی میشه؟
قطعا با نابودی تل اویو و دیگر شهر های اسرائیل مواجه خواهیم بود
آفرین به تو که قویترین هستی.
واقعا شما فکر کردی رژیم صهیونیستی با کمک امریکا جنایتکار میتواند از دست وچشم پر قدرت مدافعان ایران فرار کند
نظر جنابعالی واسه جرز دیوار خوبه
عزیز هیچوقت خاک مشورت رو به غریبه ترجیح نده..اگه حتی بدترین نوع حکومت داشته باشیم که نداریم ‌‌..ما خودمون دست کم گرفتیم .کدوم کشور دنیا تا امسال جراعت کرده با اسراییل و آمریکا مستقیم وارد نبرد بشه جز ما؟؟خیالت راحت کسی که قلب تل‌آویو و حیفا رو میزنی مطمئن هست که نمیتونن از خط دفاعیش رد بشه وگرنه اینقدر با قدرت نمی‌زد..الآنم بشین بذار باد بیاد..سرباز آمریکایی و انگلیسی و اسراییل حتما مواظب خاک و ناموس و شرفت خواهد بود!!وطن فروش
مقصود
دمت گرم ایرانی باغیرت
پوریا کورد
داداش اینا همش چرته اینا پاشون به وطنمون برسه اولین ماری که میکنن میرن سراغ دبیرستان دخترانه و راهنمایی دخترانه واسه تحاوز کردن بعد شرو میکنن از بانک ها سرافی ها وطلافروشی ها دیدیم که نتانیاگوز وترامگوز گفتن مردم عادی رو نمیزنیم حتی به بیمارستان کودکان کرمانشاه رو هم زدن به بیمارستان معلولین واونا که مشکل اعصاب وروان دارن رحم نکردن بعد وارد ایران بشن به ناموس وزن وبچه رحم میکنن خواهش میکنم اگه از نظام راضی نیستیدبخاطر بیکاری وگرونی وتورم باشید منم ناراضیم سه سال هروی داشتم خرج دوا ودرمانم کردم الانم بیکارم ولی وطنم رو نمیفروشم وتا اخرین نفس جلو متحاوز وامیستم پس وطن وخاکش یعنی ناموس وخواهر مادر ادمایی با غیرت پاینده ایران جانم فدای ایران لعنت به نتانیاگوز ولعنت به گوزرامپ با اون موهای زردش انگار من اسهالی کردم رو سرش ترامپ مگه ادمه مثل این گاوها هست تومیدان گاوبازی دماغش رو باد میده واخم میکنه ترامپ کاملا شبیح اوناست
داداش غلط میکنم مگه مردم ایران مرده تند اسراییل ضعیف کش خیال کرد ایران هم فلسطینه
هرچه خداخواست خداباشدهمان خواهدشدخداوندهمه کارهارابامیل خودجلومیبردنه خواسته های مردم🤔
فقط ارتش قهرمان
پوریا کورد
عاشق ارتشم پاینده باد ارتش وپاینده بادامیر سرلشکرموسوی فرمانده کل ارتش ایران پایینده ایران پایینده وطن
پوریا کورد
عاشق ارتشم پاینده باد ارتش وپاینده بادامیر سرلشکرموسوی فرمانده کل ارتش ایران پایینده ایران پایینده وطن
ماهان کیانی
میخوا جنگ بشه
بختیاری
امادیم برای جنگ با اسرایل
انسان باش. کمبودها رو درجای دیگه پیدا کنیم. جنگ چیه.. چندتا زدین کافیه.. زندگی کنید بزارین بقیه مردم دنیا هم زندگی کنن.
ویانا
داداش من دانش اموز دارم سکته میزنم تازه تیزهوشان قبول شدم اینا چرا اینجوری میکنن
برو خونه زیر پتو مجازی درس بخون ایرانی و ترس تا حالا نشنیدم ایرانی درطول تاریخ ازکشوری ترس داشته باشه مرگ یه روز حتما اتفاق میفته چه دیر یا زود چرا با عزت نباشه عشقم
بغیر ارتش بسیج سپاه و نظامی های دیگه قطعا ادم هایی هستن وارد بشن هررجور جنگ بشه باز باید زمینی جنگ کنن واقعا بشه من خودمم بتونم واسه کشورم جونمو میدم
پوریا کورد
من منتظر بودم اعلام کنن بگن نیرو برا جنگ نیازه هرکسی مایله که بره جنگ اولین نفر میرفتم وچون تو ارتش بودم میرفتم ارتش ثبت نام برا حنگ با متحاوزان اشغال راستی من زنای ارتشی اونا رو کلا اسیر میکردم مردا رو میگرفتم سری میکشتم
امیر
آفرین کل گفتی
الهی بمیرم
مهدی
شما یه نگاه به تاریخ بندازی متوجه میشی یهودیان نمیخوان سر به تن ایرانی ها باشه، این رو زمان خشایارشاه ثابت کردن ، یه تحقیق هم راجعب جشن پوریم که میگیرن انجام بدی بهتر درک می کنی
پوریا کورد
نترس داداش عزیزم نتانیاگوز درحدی نیست که مقابل ایران بتونه مقاومت کنه تو فکرت رو به این ویزا نده زنده باد نظام زنده باد وطنم
..
دمت گرم واقا این حرفت درسته 👍

بشینیت سر جاتون حوصله ی جنگ دارین؟؟
ایران ابر قدرت جهان زنده باد
حسبن
سلام واردات دیگه ما در مرحله ای نیستیم که تن به مذاکره وترس رو باید از خودمون دور کنیم صحبتم با تمام مسولین ومردمه ما باید هر چی داریم رونمایی ورویمیز بذاریم اگه بترسیم بریم سمت مذاکره بعدها باید افسوس بخوریم چون اونا میخان قدرت هسته ی ایران رو بگیرین بعد تغییر رژیم تجزیه ایران قوی زنده باد
تو گه بختیاری هم نیستی دروغگوی سایبری لبنانی که خواهان نابودی ایران هستی
پاسخ من این است که زود قضاوت کردن خوب نیست
حسین پورمحمدی
سلام مرحبابه شیرمردان ایرانی غیور مردان به جهان ثابت کردندطرفدا رمظلومان ودشمن ظالمان هستندهشت سال مردم ایران ازجان ومال خودگذشتندولی اجازه ندادندبیگانگان به کشورشان دست درازی کنند چون مسلمان هستندوخداراستایش میکنندوشیعه علی ع هستندورهروی امامان همه کشورهای جهان فقط نظاره‌گر جنایت اسرائیل هستند به جز ایران سیلی محکمی به اسرائیل یهودیان زدندتاانتقام مسلمانان فلسطین و جهان گرفته شودودلشان شادشود
اصلان جنگ. خوب نیست بچه،های بیگناه،میترسن،خدا،کن،درست بشه
آماده‌ایم برای ورود به اسرائیل . جنگ تن به تن . از طرف بچه‌ای جاده ساوه
ايران پشتبانی مالی ندارد با یه حمله اسرائیل ايران نابود میشه ولی اسرائیل کشور متل آمریکا را دارد کم نمیارد
ملکه
با نظر شما مخالف هستم.
پشتیبانی بزرگ تر از خدا؟؟ خدا پشت ماست
مطمئنا اینطور خواهد بود. و ایران، دستِ خدا روی زمین خواهد بود برای گرفتن انتقام بچه های غزه...
درود
خدای ما خدای مردم اسرائیل نیست مگه از گجا معلوم‌اونها عزیزتر باشن از ما براش
بینام
از کی تا حالا مردمی که شاهد کشته شدن کلی بچه توسط رژیمشون هستند و بی تفاوتند یا حتی خوشحال می کنند پیش خدا عزیزند!!!
جانم ایران و خاک ایران
حتما ۱۷۰۰۰کودک سر ببر ..حتما خدا تشویقی هم میده بهشون..خدا گذاشته ایران تو دنیا شرف و ناموس نداشتسون رو به باد بده ...این قوم رفتنی اند به دست ما...
تبریک میگم ایران
گوه خوردب
واقعا ترسو هستی
خب نادون، اگر به پشتیبانی صرفا مالی بود، ۱۰ ماه هست رژیم حرامزاده صهیونیستی بمب وموشک میزنه به فضای کوچک غزه، خب چه گ...ی تونسته بخوره جز جنایت ؟؟؟
چیر خل جان مردم بدبختو نمیبینی کوری ؟
به نظر من یک بار ببرا همیشه با ۱۰۰۰۰ موشک مافوق سوت اسرائیل را از روی کره زمین محو خواهد شد به عقیده رهبر اسرائیل که در آمریکاست بجز قوم یهود همه مردم جهان را خر نامیده گفته خدا این خرهارا به شما هدیه داده ازشون بار بکشید حتی اگر نیاز بود از اعضای بدنشان به بدن خود پیوند بزنید ولی رهبرمان گفته از موشک نقطه زن استفاده شود زن وبچه بی گناه هستن گرچه دشمن ما هستن فقط نظامیان و سیاسیون انهارا بزنید
یواش از لانه موش مگر خجالت خوبه کشور ۷میلیونی شیر شیر
به،امید،خدا،درست،میشه،جنگ،نمیشه
بی صبرانه منتظر وعده صادق ۲ هستیم و امید به خدا که حمله زمینی هم صورت بگیره و کار رژیم جنایتکار صگیونیستی رو یکسره کنیم ان شاءالله
مجی ..جانم ایران ..جانم خاک ایران
هیچ گوهی نمیخوره..چهار بار دیگه از ایران پسی بخوره همون آمریکا هم بهش پول نمی‌ده .. درضمن ایران دهها برابر اسرائیل ذخیره پولی و ..داره.. اسراییل اندازه شهرداری تهران کلا درآمد نداره داداش...برو مطالعه کن...کل آمریکا و اسرائیل با هم بیان جلو بعد دو ماه مثل سگ التماس میکنم که صلح کنیم..چون عراق و سوریه رو هم میریزیم سرشون
درضمن ترکیه هم دل خوشی از اسراگوز نداره..سرباز آمریکایی هم پاش بخوره داخل خاک ایران بهت قول میدم لخت مادرزاد برمیگرده لایه پتو....آره اینجا دخترامون هم پاش بیفته از سرباز اونا شیردل ترن...
احسنت
خوب الان جنگ شد پس این روسیه و عراق کجان؟
ایران اعلام کمک نکرد وگر نه همه اعلام کردند آماده آییم حتی پاکستان دیگه می‌دونم که نوبت خودشون هم میرسه
وطن فروش
پوریا کورد
ایران مردمش رو دارد از دارو ندارمون میزاریم واسه هزینه های جنگ انقد هنوز غیرت ومردانگی تو خون ورگامون حریان داره اگه موشک هم تموم بشه همه دست تو دست بریم حمله کنیم به شهراش با دندون هم شده تیکه پارشون کتیم یا نابودشون میکنیم یا با افتخار در راه اب وخاک وناموس میمیریم مااز موشک هاشون ترسی نداریم وقتی میزدن میرفتیم رو پشت بام فیلم بگیریم ولی اونا گریه میکردن میگفتن ایران بسته توروخدا موشک نزن وسرپناهگاه دعواشون میشد همین چیزا شجاعت وغیرت ونترس بودن هم وطنانمون زو نشون میده درود بر ایران از چندهزار سال ثبل تا الانش
جانم سید علی ،جانم فدای ایران
بزرگترین و قویترین سلاح رزمندگان ما چه در طول هشت سال دفاع مقدس چه الان با رژیم خبیس صهیونیستی ایمان و توکل به خداست
الحق درست میگی اونهایی که قدر اقای خامنه ای رانمیدونن هیچ وقت نمیفهمن مگه موقع که رژیم لعنتیخصهوینستی گیرشون کنه
عالی خیال میکنن ایران مثل عربستان گاو شیرده است همی روزها هم میرسه که عربستان جلوشون به ایسته
عالی
خدایا خودت رحم کن
یا صاحب الزمان مددی 😞
ما طبلیم
ملکا
زنده باد ایران و ایرانی
F
درود بر شما. جواب قاطعانه ای بود.
انسان های خودفروخته وبزدل همیشه چشمشان به حرف های بیخود وپوچ ابرقدرتها ست وهیچ اراده ای ازخودنداند ایران دیگرجزابرقدرتهاست واین راهم اسراییل مداند وهم اربابانش
محمدرضا
جانم فدای ایران ما آماده جنگ هستیم از هیچی هم نمی ترسیم
با تفنگ بادی باید بری بجنگی ... تواولین نفری هستی‌ فرارمیکنی
مقصود
با غیرت چشماتو باز کن تا موشک هارو ببینی
سید حسن
جنگ موشکی و هوایی و افندی و پدافندی ، هزینه و معطوف به تکنولوژی‌های نوین شده ، یه پهپاد به تنهایی دنبال امواج ماکروویو موشک خود رو رها میکند و برای شناسایی و ساقط کردن همچین ریز پرنده ای یه سامانه باید درگیر باشه بهترین کار برای نابودی اسرائیل رخنه نیروهای مقاومت به قلب اسرائیل و حمله و خرابکاری زیرساخت های ان از درون هست ،
ناشناس
این غده چرکین بایدمحوشود.بایدبهش آموخت که دست درازی به بیشه شیران تاوانش سنگین است.
حبیب
سلام تابوده جنگ بوده خوب نیست ولی اگه اومد خوش اومدچاره چیه فراریاایستادن وقرار
حسینی
اتفاقا حمله قبلی اصلا موفقیت آمیز نبود ، باید قلب تل اویو رو زد . ملت منتظرن بزن و انتقام مهمان رو بگیر
شما فکر کنم جای خوبی هستین که ازجنگ حرف میزنین فکر مردم بیچاره نیستین هشت سال الکی جنگ بود تمام جوانان شهید شدن به خاطر هیچ فقط شهید دادیم
علی
اتفاقا دفاع مقدس باعث شد هیچ کشوری دیگه جرعت حمله مستقیم به ما رو نداشته باشه . دفاع مقدس باعث غرور شد چون همه قدرت ها و ابرقدرت ها دست به دست هم دادن ولی نتونستن خاکمونو جدا کنن .
تازه اینا جدا از این موارد هست که جهاد و شهادت در راه خدا مقدس هست و برکت داره . این شعار ما نیست حرف اسلام و قرآنه .
درضمن وقتی ما حکومت تشکیل دادیم برای امام زمان و انقلاب کردیم خب خدا آزمایشمون میکنه یکی از آزمایش ها جهاد هست این حرف ما نیست سنت الهی هست همون طور که بنی اسرائیل رو آزمایش کرد همون طور که مسلمانان صدر اسلام رو آزمایش کرد .
درضمن الان هزاران برابر نسبت به دفاع مقدس قوی تر شدیم ولی دشمنانمون بلعکس ضعیف تر شدن
شما فکر میکنید اگه ۸ سال با همان حرامزاده صدام وحامیان غربی اش وحتی همین رژیم صهیونیستی وکشورهای عرب یاوه گو نمیجنگیدیم وشهید نمیدادیم امروز ایران عزیز همینطور قدرتمند بود نه عزیز دلم مثل افغانستان بود
خدایا رحم کن یا،امام زمان ما،دیت به،دامن،خدا هسیم،جنگ نشه
والا به پیر وپیغمبر امریکا واروپا از رویا رویی با ایران میترسند
به همین دلیل میخواهند همین رژیم صهیونیستی بفرستند که بتوانند ایران عزیز رامحک بزنند؟؟؟ اخر کار رژیم صهیونیستی هم مثل شاه میشه باید بعد از استفاده ابزاری خودشون نابودش کنند انشاالله
پ.ع
یه چیزی بگم....خدایا عشق منو نگهش دار واسه من فقط.
گر ایران نباشد تن من نباد خوا و مادر اسراایل میگاهیم
غلام رضا
خدا کنه اسراییل جواب ندهد که بدهد خدا می‌داند چی بشه اسراییل زده ما هم زدیم یر به یر که اگه بزنه ایران خاکه اسراییل را به توبره خواهد کشید حکایت حکایته فیل مورچه هست اسراییل لح خواهد شد
ایرانند به قدرت می‌نازم ،زنده باد وطنم
قدرت فقط به بمب و موشک نیست .. کشوری که توانایی سیر کردن مردمش رو نداره و فقر و بدبختی توش موج میزنه بهتر فکر سر و سامان مملکت خودش باشه
احسنت کاملابانظرشماموافقم منطقی ترین
رزمنده دفاع مقدس
والله دردفاع مقدس نه مردم نه ان سه ونیم درصدی که دفاع کردندوبادشمن جنگیدندبه اندازه یک پنجم الان امکانات وغذا نداشتند
حرام زاده غربتی که توجنگ نبودی وحالاشدی عضوگروفشارو خایه مالی مردک درزمان جنگ ۹۰درصدمردم بودندجزامثال شما دزدان وفاسدین که پس ازجنگ برای خودتان بنیادوسهمیه وگرو ودسته ساختین حالاهم جنگ زمینی نیست اگربوداول همه شمافرارمیکردیدهمین ۳درصدی که کل مملکت گرفتید
حمید
باباچقدر بد دهن هستی ...مگر نماز نمیخونی تو....این پیام هارو میخوندم هر چی فحش بی ادبی از امسال تو دیدم ...خجالت بکش آبرو هر چی انسان بردید
اگه همین ملت عزیز با بیگانه ها برای چند دلار همکاری نکنن
وخودشون خون همدیگه نمکند دولت ورهبر عزیز ما به فکر شکم و(صد البته فکر ناموس همین ملت هستند
اگه این چند سال تحت فشار اقتصادی هستیم درست:
ولی الان هم قدرت ایران داخل جهان ببینید
بعد از سیلی زدن به رژیم صهیونیستی وامریکا جنایتکار انشاالله معیشت مردم واقتصاد هم درست میکنن (همین دولت ورهبری که امریکا را به زانو در اوردن
مقصود
به خدا که درست می گی
محمد
۸۰ درصد موشکهای ایران از پدافند اسراییل عبور کردند این یعنی هر نقطه ای در اسرائیل در دسترس خواهد بود و اما یک نکته مهم پر واضح است که نیروی هوایی اسراییل بسیار قوی است و امکان تخریب بالایی دارد اما تصور کنید تنها یک فروند از جنگده های اسراییل هدف پدافند ایران قرار بگیرد حتی اگه عملیات انها موفقیت امیز باشد چیزی که همه از ان سخن خواهند گفت همان یک جنگنده خواهد بود ما کاملا اماده تنبیه اسرائیل خواهیم بود
مهدی
امیدوارم هرچه زودتر ان شاالله وعده صادق 3 که نابودی کامل اسراییل بوده است را ببینیم بعد هم اینقدر امریکا امریکا نکنید همین الان ما با امریکا و انگلیس در حال جنگ هستیم اگر جنگ واقعی بین اسراییل و فلسطین میبود حتما فلسطین پیروز بود مرگ بر منافقین و نفوذی ها و نوکران و چاکران اسراییل و امریکا و غرب که نان اسلام را میخورند و به دشمنان ما باج داده و همکاری و همیاری میکنند
صادق
لبیک یا حسین لبیک یا خامنه‌ای سلام به تک تک گوشه ایران می‌فرستم من یک خوزستانی عرب عاشق خاک وطنم هستم کلامم با رهبر آزاده جهان حضرت آیت الله سیدعلی خامنه ای رهبرمسلمین جهان است بنده شما را بخون شهیدان وطنم قسم میدم اگر اسرائیل حمله ای بخاک ایران مقدسمان کند ما مردم خواهان این هستیم که درجواب مستکبران تکفیری با دها هزار موشک همزمان باحمله مستکبران بینجامد که انان بدانند ما می توانیم و قدرتش را داریم
۰۰۰
جا مال سی، من میخواستم خونه بسازم البته هر چی از خدا اومد خوش اومد جانم فدای رهبر و هر چی وطن پرست و نیروهای مسلح و اعم از سپاه و ارتش مقتدر و زحمتکش و با جسارت اسرائیل خیلی داره غلط زیادی میکنه
امنه
دست سپاه درد نکنه
زنده باد رهبر
مرگ بر اسراییل
اللهم عجل لولیک الفرج
دوالقرنین
وقتی ازمطالب منتشرشده خبرحمله دوم ۱۰هزارموشکی ایران به اسرائیل خواندم خوشحال شدم واشک شوق درچشمانم جاری شد.به ایرانم میبالم جانم فدای ایران
بهنام طاهری
ایران در صورت حمله اسراییل 400موشک بالستیک به اسراییل میزنه
بهنام طاهری
ایران در صورت حمله اسراییل 400موشک بالستیک به اسراییل میزنه
بهنام ترمش
سلام فکر نمی کردم ایران آنقدر قوی باشه ممنون خیلی گذارش خبی بهم دادین مرسی
محمد
همینطور که آمریکا در صحرای طبس شکست خورد هر کشوری که قصد حمله به ایران را داشته باشد همان بلا خیلی بدتر به سر آنها می آید خداوند حافظ ایران است
رضا
سلام اسرائیل روفقط بایدترکونداین روزشمارمیدان فلسطین روبی خیال شیداسراییل روبایدجردادوسلام
سرباز وطن
ساقیا جام می ام ده که نگارنده غیب نیست معلوم که در پرده اسرار چه کرد.
به یاد آورید مسلمانان! بیش از 70 سال مردم فلسطین از اشغال سرزمین هایش رنج می برند و نه تنها هزاران توهین و بی عدالتی بلکه از حقوق انسانی و فرصت برابر تحصیل و تغذیه و شغل نیز برخوردار نیستند و همواره سرزنش یهودیهای کثافت و نجس خوار (گوشت خوک) را تحمل می کنند. اما امروز آستانه صبر و تحمل تمام شده و باید کار را تمام و حق متجاوزان را پرداخت کرد. برادران! عزم خود را برای جنگ و شکست اسرائیل راسخ و استوار کنید چون ایمان و باور بر شکست دشمن بسیار کوبنده تر و قدرتمندتر از سلاح آنان است. اسرار حمله نباید فاش گردد و کمتر از ثانیه هدف نهایی اجرا شود. ما ملت ایران جز خدا پشتیبانی نداریم و تنها از او و بنام او کار می کنیم و مثل اسرائیل پشت آمریکا قایم نمی‌شویم. جهانیان بدانند چشم آمریکا (اسرائیل) را در خاورمیانه کور می کنیم آن زمان است که بنیامین نتانیاهو را از لانه موش بیرون کشیده و لب مرز ایران بصورت زنده دادگاه صحرایی می کنیم و سپس به سبب جنایات بشری و اشغال سرزمین فلسطین حکمش را اعدام تعیین و سرانجام نعش خوک صفت او را برای عبرت جهانیان در گوری نفرین شده نزدیک مرز ایران، عراق و ترکیه دفن می کنیم و روی آن با تمام زبانهای دنیا می نویسیم خداوند، متجاوزان را دوست نمى‏ دارد چرا که او از حد خویش تجاوز کرد و عهد خدا به ستمگران نمی رسد. گردشگران یا خارجیان با هر هدف که وارد خاک ایران شوند با دیدن این منظره، دیگر در مورد مواجهه با ایرانیان تجدیدنظر خواهند کرد و همواره مراقب رفتارشان خواهند بود، زیرا با نجیب ترین مردمان روی زمین دیدار خواهند کرد. تمام شهرهای ایران مجهز به موشکهای بالستیک شود حتی کوهها و دشتها، کویرها و جنگلها. ما توان آنرا داریم. چون پشتیبان ما خدای شکست ناپذیر است و به هیچ کس متکی نیستیم جز خدا. دست خدا بالاترین دست است و ما را در نابودی دشمنان متجاوز یاری می کند. ایران کشورهای جنگ زده نیست که با پرواز مگسی مرعوب و منقلب شود. جهانیان باید تاکتیک جنگ و رزم انفرادی را از ایران یاد بگیرند و چنانچه مگسی قصد ورود به آسمان ایران کند از غیرت و نفس گرم مردمانش، پر مگس خواهد سوخت و لاشه اش در نفت خرمشهر غرق خواهد شد.
غیرت ایرانیان را دست کم نگیرید چرا که بحث از خاک وطن و ناموس، بحث خونابه است و وای بر حاکمانی که مانع له کردن دشمن توسط مردم ایران شوند. جهانیان بدانند ایرانیان در مقام میزبان بسیار نجیب و مهربانند اما چنانچه اندک اشاره به چنین ارزشهایی حمله شود نجات نه فقط جانتان سخت است بلکه تا هفت پشت و نسل جرات تکرار رفتار و حرف گذشتگانتان را نخواهید کرد. چون مثل مگس له خواهید شد و مانند خوک روانه خوکدانی. بعد از نابودی یهودیان، تمام کسانیکه چنین رجزخوانی و خودستایی می کنند به پشت می خوابانیم و روی شکمشان بالا پایین می پریم تا لقمه های حرامی که طی 70 سال اشغالگری و زورگویی و ستم به مظلومان فلسطین در شکم خوکی شان انباشته اند پس دهند. یهودیان نمک نشناس و حرام لقمه در بدذاتی مانند عقرب و در خرابکاری مانند ابلیس هستند دیگر یاری کننده ای نخواهند داشت چون خود از ابتدا پیمان شکن بودند و در جنگ با خدا مانند فرعونیان زمان شکست خواهند خورد و خدای شکست ناپذیر متجاوزان را دشمن می دارد
طهران
در پاسخ به حرف ،،نظر ملکه ،،،باید بگم که در توهم کامل بسر میبری،،،،اسرئیل چه ببازه چه ببره،،،امریکا و غرب پشتش عستن و حمایت‌های مالی و تسلیحاتی میشه ،،اما ما کی رو داریم ،،لابد به قول ملکه ،،،خدا پشت ماست،،،،خدای جای خود دارد ،،،ولی گفتن این حرف که خدا پشت ما هست در نظریه نظامی خیلی احمقانه هست ،،،همه کشورها در جنگ میگن خدا با ماست ،،خود خدا هم مونده و مات شده که راست میگه کی دروغ ،،،،
من یک ایرانی خوزستانی عرب زبانم شرمم میشود از دولتهای عربی که سرشان مثل کبک توی برفه نه چیزی میبینن و نه چیزی میشنون شرم بر شما)من جانم را فدای رهبرم میکنم اینو از تهه دل میگم
هشت سال دفاع مقدس جز خدا کی پشتیبان ما بود همه دنیای استکبار علیه ما بودند با دست خالی فقط دو سال از انقلاب ما می گذشت وجدان داشته باشیم وغلط بی جا نکنیم. نفس ما و عمر ماا وزندگی ما دست خداست
سلام اسلام باید قوی باشد
عابدین منصوری
باید آشیانه هواپیمایی اف ۳۵راباخاک صاف کنیم
علی
سلام و عرض ادب.
■ تا جاییکه ممکن است باید رژیم اشغالگر اسرائیل را از حمله به ایران منصرف کنیم. مثلا با تاکید به واکنش بسیار سخت و ویرانگر ایران. همچنین باید برخی موارد زیر را در این مقطع مورد توجه قرار بدهیم.
■هرچه سریعتر بمب اتمی خودمان را بسازیم و به بازدارندگی اتمی دست پیدا کنیم. این مقطع زمانی بهترین فرصت است.

■لازم است تعداد سیستم های پدافندی پیشرفته خودمان مانند نسخه جدید باور ۳۷۳ را افزایش دهیم تا پوشش پدافندی بهتر و گسترده تری فراهم کنیم.
■ از آنجاییکه شرایط تهدید آمیز و حتی جنگی خاصی پیش آمده و از طرفی بودجه وزارت دفاع برای تولید گسترده تجهیزات پدافندی و آفندی محدود است، لازم است مردم همیشه در صحنه، انقلابی و وطن دوست از نظر مالی وزرات دفاع را حمایت کنند. خیران عزیز در این امر می توانند خیلی نقش داشته باشند. بهتر است هرچه سریعتر نهادهای مربوطه شماره حساب، شماره کارت و همچنین کدهای دستوری مورد نظر را برای کمک مالی و همراهی مردم خوب ایران اعلان کنند.
■ از آنجاییکه مانند دوران مبارزه با داعش، اکنون نیز خط مقدم، در کشورهای دیگر محور مقاومت بویژه لبنان است، خیلی ضروری است مسئولان نظامی ما با همراهی دولتمردان، سیستم های پدافندی چند لایه پیشرفته را هرچه سریعتر در لبنان، سوریه، یمن و عراق مستقر کنند. با استقرار این سامانه ها، نیروهای محور مقاومت بخصوص در لبنان و سوریه اینقدر راحت پرپر نمی شوند. این روزها اسرائیلی ها با استفاده از کوادکوپتر خیلی از رزمندگان حزب الله را در لبنان به شهادت می رسانند. باید هرچه سریعتر تجهیزات دفاعی مناسب در این زمینه را هم به این نیروها برسانیم.
■ ارسال جلیقه های ضد گلوله، دوربین های دید در شب و روز بویژه برای اسلحه های انفرادی به تعداد زیاد برای رزمندگان حزب الله
■ تشکیل اتاق فکر از بهترین متخصصان دفاعی، علمی،فنی و...برای پیدا کردن راهکارهایی برای کمک به محور مقاومت و یاری گرفتن از نظرات دانشجویان، و همه ی علاقمندان
■....
احسنت آفرین درود بر شما دستتان را می بوسم
تانکر سوخت هوایی اونها هدف موشک های تعقیبی نمیتواند باشد؟ یا اسکورت دارد؟ هر طور شده باید تانکرشان را با فرستادن چند صد موشک کوچک زد یه سوراخ کوچولو منهدمش میکنه. بعد مجبورن قطر یا عمان فرود بیان همزمان با فرودشون موشک فرا صوت روی اونها نمیتونیم بندازیم؟ اگه پدافندهامون بتونن بزنن که خیلی خوبه اگه نشد نباید بزاریم یکیشون به آشیونش برگرده مهندسی نظامی ارتش حتما برنامه حین عملیات اونها حتما داره اگه بتونیم همشونو جتهاشونو منهدم کنیم خودش به تنهایی هزینشون سنگین میشه،احتمالا فعلا یا نمیزنه یا محدود برای ازمایش پدافند میاد.
محمد
یه روز فکر میکردم این ادعایی که در مورد توان نظامی ایران میشه بیشتر بلوف نظامی یا سیاسیه ولی وقتی دیدم موشکهای ایرانی چطور گنبد اهنین اسرائیل رو سوراخ کرده و یکی یکی به هدف میخوره به خودم گفتم باید به این قدرت افتخار کرد و باید دستمریزاد گفت به اونهایی که این اقتدار رو بوجود اوردند
دستمریزاد بهتون افتخار میکنیم
سیروس
حمله اون صد در صد هوایی خواهد بود باید نیروی هوایی ایران تمام توانش را واسه سرنگونی بزاره تشکر پاینده ایران
ایرانی
اگه خدای ناکرده از سلاح اتمی استفاده کنه چی
یونس علا
بنام خدا درصورت تعرض اسرائیل غاصب به خاک ایران بایدبی وقفه اسرائیل راویران کردتابرای همیشه کابوس وحشت ایران درسرش بماندوجرات غلط بعدی رابخودراه ندهدیعنی بایدفلجش کرد
بسیر عالی بود
امير
واقعا پیروزی کشورعزیزمان را تبریک میگم اسرائیل گور خودشو داره میکنه فکر کرده خیلی قويه ولی هنوز نفهمیده قرار با حمله به ایران به طور کامل از بین بره اینو به قدری مطمئنم که قسم میخورم ایران اسرائیل رو با خاک یکسان میکنه عدالت الهی اجرا میشه به وسیله ایران
سارا
قراره بمیریم من تازه کلاس چهارمم 😭😭😭
ا.ب
ب قول سردار حاجی زاده ان شالله خدا نگهدارشه فرمودند ک مردم ایران با بحث دفاع و مسله نظامی کاری نداشته باشند چرا ک ما نظامیان ب احدی اجازه نمیدیم ذره ای ب این خاک نفوذ یا امکانات ما آسیبی برسانند و از این باب خیالشون آسوده باشد..من ب نیروهای نظامیمون و دانشمندانمون اعتماد کامل دارم..
علی
به نظرمن اسرائیل اگر جواب ایران رامی خواست بده همون روز بعد می داد پس ازقدرت سپاه می ترسه دوباره شهرش ستاره باران بیشتری شود درود برکشورایران امن
ناصر
نتیجه میرسه به بمبب اتم

ایران باید هسته ای بشه وبسس
ناصر
نتیجه میرسه به بمبب اتم

ایران باید هسته ای بشه وبسس
کرامت سلیمی
درگیری ایران و اسرائیل زمانی تمام می شود که رسانه های طراز اول همچون رسانه شما بدون هیچ ترس و واهمه ای موضوع سلاح هسته ای را زیر سوال ببرند و ان را به عنوان بزرگترین دروغ قرن افشا نمایند.

در غیر این صورت به زودی شاهد ایرانی ویران خواهیم بود.

جدیدا سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفتند که بمباران مراکز به اصطلاح هسته ای نگران کننده نیست.

میدانید چرا؟؟؟؟

دلیل اینکه از نظر سخنگوی سازمان انرژی اتمی بمباران مراکز به اصطلاح هسته ای نگران کننده نیست این است که ایشان می دانند که انرژی هسته ای و سلاح هسته ای موضوعاتی خیالی و یک نوع شبه علم هستند و وجود خارجی ندارند.

در اینده ای بسیار نزدیک دروغ بودن سلاح هسته ای افشا خواهد شد

فقط موضوع مهم این است که تمام کشورهای درگیر این دروغ نمی خواهند شروع کننده این افشاگری باشند و هر کشوری تلاش می کند کشورهای دیگر را وادار به افشاگری کند.

هیچکس نمی داند که دقیقا تمام تبعات افشای این دروغ چیست.و هر کشوری نگرانی خودش را دارد. جنگ اوکراین و موشک باران اسرائیل توسط ایران به وضوح نشان می دهد که چنین سلاحی خیالیست و فقط در داستانهای تخیلی وجود دارد.

به نظر شما اگر سلاح هسته ای واقعی بود اسرائیل اجازه می داد توسط ایران موشکباران شود و ایران تهدید به تکرار ان نماید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ایا همین ضعف و استیصال اسرائیل در پاسخگویی سریع به ایران نشانه غیر واقعی بودن سلاح هسته ای نیست؟

ایا همین موضوع که اسرائیل برای پاسخگویی به ایران باید آویزان امریکا و اروپا باشد نشان از فریبکاری انها در وجود سلاحی به نام سلاح هسته ای نیست؟
ایران
مسئولین ترسوی ما هیچ غلطی نمی‌تواند کنن،،،اگه یکبار فقط یکبار جواب دندان شکنی بهشون میدادن به ولا قسم خطاشون به بار دوم نمی کشید،،،،،مسئولین ما که ادعا میکنند چیزهایی دارن که قوی تر از بمب اتم هست و موشکهایی دارن که هنوز در دنیا مشاهده نشده،،،پس چرا به آمریکا آمار می‌دین که ما فلان روز یا فلان ساعت می‌زنیم ،،،و اگه هم میزنین،،حداقل نباید از موشکهای بقول معروف نقطه زنتون استفاده کنید و سعی کنید جای دقیق آف ۳۵ ها،،،اف۲۲ ها و آف ۱۵ و ۱۶ های غسرغئیلی رو شناسایی کنین و حداقل حالا که نمیتونی آف ۳۵ ها رو بزنین،اون آف ۱۵ و ۱۶ های اسرائیلی رو بزنین،،،،میدونین اگه بتونین سامانه دفاعی تاپ رو در خود اساس ائیل بزنید چه قدرت بزرگی به ایران تزریق خواهد شد،،و چه ننگی برا آمریکا ،اسزغئیل و متحدانشون غرب خواهد بود ،،و افتخار بزرگ و دست نیافتنی برا ایران،،،و این باعث تقاضای بالا برای اون موشکی که زدش که هیچ بلکه قدرتهای غربی ننکین از ترس به طرف ما میان تو رو به فاطمه زهرا قسم اگه می‌زنین جوری بزنین که خسارت بعر بالا باشه،،نه اینکه تو چند تا آسفالت متروکه بندازین،،،اینا مثلاً هایپر سونیک و موشکهای خوب بودن که تعدادیشون تو جاهای پرت بی سکنه خوردن ،،،اونی هم که خورده تو تل اویو،،با بیش از دو هزار متر اختلاف داشت با اون جایگاه جاسوسی موساد و یا غیرشون،،
من می دانم اسرائیل نمی تواند ایران را شکست دهد اسرائیل فقط می خواهد مردم خاورمیانه را بترساند وگر نه نمی تواند هیچ گوهی بخورد
ع ن
بدبخت گالانت به اف ۳۵ و خلبان هایش می‌نازد اما تجهیزاتشان دست افراد ظالمی است که بسیار از مرگ در هراسند چون میدانند که اگر هدف قرار بگیرند بلافاصله خداوند آنان را به خاطر اعمالشان به جهنم میبرد و حیف از هواپیماهای صد میلیون دلاری
اسراعیل هیچ عددی نیست مردم ایران نمی شنا ست که زیر بار زور نمی رود وهمیشه ا تحا دشان خو ب است همه جهان این را می داند انشالا ما پیروز یم به امیدخدا
ف اسلامی
باسلام ، چرا کشور همسایه عراق که برق و گاز آن را ایران تامین می کند اجازه پرواز هواپیماهای جنگنده اسراییل را به ایران داده است تا به ایران حمله کند؟؟چرا ارتش عراق مقابله با هواپیما های جنگنده اسراییلی برخورد نکردند؟؟روابط ایران بعد ازحمله اسراییل به ایران ازطریق عراق چگونه هست ؟؟؟( فرهنگی بازنشسته و رزمنده ۸سال دفاع مقدس)
ایران سرفراز ، ایران ازاد
محمدتقی اعتماد
بی تردید برای مقابله با اسرائیل باید قوی بود ، باید قوی شد ، برتری بلقوه ما جمعیت بیشتر و وسعت کشور عزیزمونه . با توان نظامی بالا و از همه مهمتر اتحاد ملت اسراییل کاری ازش بر نمیاد . تو چند جبهه جنگیدن سخته ، اگه به تاریخ نگاه کنیم متوجه میشیم که موشه زمانی که وزیر جنگ بود در نبرد با مصر و سایر کشورهای عرب پیروز شد ، نبود وحدت و یه نظام انتظام بخش سبب شد به اردن و مصر و سوریه چیره بشه ، ولی کشورم نه نگاهی به دست اعراب داره نه این نگاه تاریخی رو از یاد برده . این بار هم پیمانان اسرائیل بودند که پشتشو خالی کردن و از اون مهمتر زدن ضربه اول محکم ما به اسراییل بود ، کاری که او زمانی با مصر کرد .
میدونم جنگ خوب نیست و تبعاتش جبران ناپذیره ولی زندگی با ذلت و بله بله قربان گو شدن امریکا و اسرائیل خیلی خیلی .... ، زنده باد وطنم ایران .
قربانی
سلام دوستان چه خبره
غلت میکند اسراییل به ما حمله کند .
پنجاه نفر کشاورز هستیم در خدمت صنعت کشاورزی ایران .
ما تو بیابون همیشه بیداریم .
موشک زیاد دیدیم طرف اسراعیل رفت ولی خبری از ورود موشک ندیدیم مگه اسراییل به ایران حمله کرد ؟
ما که نفهمیدیم.
خدای بچه ها ایران حمله زمینی کردید تنها خوری نکنید .
فرشید
سلام درود بر شما
مشهدی ها آماده جنگ اسرائیل هستند مشهدی آستانه قدس رضوی نترس هستن
حسن قزلباش
دوستان من خودم نظامی هستم و به کشورم افتخار میکنم درسته تورم هست اما ایران با ابرقدرت ها داره میجنگه و ما ایرانی هستیم و ی ایرانی همیشه پای کشورش میمونه
کاری به نظامی بودن خودم ندارم من ی ایرانی هستم منم حقوقم 15 میلیون هست اما هیچ وقت نه من و نه بقیه ملت سرزمینم این اجازه رو نمیدیم که ی کشوری بیاد برامون خط و نشون بکشه
این طوری ها هم که میگن نیست اسرائیل اگه میتونست خیلی وقت پیش ایران رو نابود میکرد اونا هیچ وقت نمیتونن
وقتی حضرت آقا سخنرانی میکنن بزرگترین سیاستمدارن و بزرگان می‌نشینند پای صحبت های رهبر بزرگوار ما
چون می‌دونن رهبر ما توانا هست و دروغ نمیگه ما به رهبرمون ایمان داریم و حمایتش میکنیم
هر اتفاقی هم بیفته تا پای آخرین قطره خونمون از کشورمان دفاع میکنیم و مطمئن باشید پیروز میدان ایران عزیزمان هست
فکرکنم همین روزها اسراعیل حمله کنه چون الان خواب میدیدم حمله کرده ولی خسارت زیادی ندیدم
به شمال غرب ایران دیدم حمله میکنن مثل زنجان وسایر استانها.آماده باشید
م ع
به نظرمن تاجنگ نکنیم فتوحات نداریم به تاریخ ایران نگاه کنیدهرپادشاهی جنگیده فتوحات داشته هرکدام ترسیدن خاک ایران رادودستی تحویل دادندنمونه اش قاجاوپهلوی چراخمینی کبیریک وجب ازاین خاک نداد۸سال هم جنگیدامروزبایدسیلی محکمی به امریکا واسراییل زده شودتانگویندشماحق غنی سازی نداریدیااسراییل به خودش اجازه نده به ایران حمله کندچرابایدامریکاییهابیان اعراب رابدوشن واین حق ماست که بدوشیمشان این تحقق پیدانمی کند مگرباجنگ که نیازکشوره
مجتبی چراغی
بقران من این دولت رو بخواطر گرانی قبول ندارم.ولی اگه کسی بخواد به ایران دست درازی کنه من به عنوان یک ایرانی که در ارتش ،دوره های مخطلف نظامی ،از جمله چطربازی و،،،،حتما در صف اول جنگ هستم
حسین هستم
سلام و درود بر شهیدان و ایران کاری ندارم چی به چی هست اگر منو حمایت کنن برم رایس جمهور اسراییل رو با کلاش بکشم
آماده ام جونمو بدم به ایران یاشاسین ایران
اسرائیل به دست ایران نابود خواهد شد این وعده خدا است رهبر عزیزم گفته اسراییل هیچ غلطی نمیتونه بکنه واهمه جان بر کفیم جانم فدای رهبروناموس و ایران و ایرانی ترک وبلوچو گیلکو لرو کرد و هر قوم دیگر پاینده ایران،💪💪💪💪💪
لعنت به مورد زندای که به کودک.کوش جنایت کار کمک کند حرام زادهای که از داخل بهش کمک میکنن مرگ بر کودک کوش
علی
خدا قوت بر ایرانیان انقلابی وطن پرست شهیدان و پاسداران ایران
حتمن پیروز هستین چرا که در راه خدا وبه خاطر جان ناموس و خاک کشور عزیزمان نبرد می‌کنند
لعنت خدا بر اول وطن فروشان و دشمنان ایران
ایرانی باشرف
چون ایران نباشد تن من مباد....
محیا
ایران فدای اشکو خنده ی تو
لعنت بر افغانی ها و رژیم صهیونستی
اگع بعد از پیروزی ایران افغانی هارو بندازن بیرون خیلی خوب میشه اونا نون و نمک ایران خوردن بعد جواب ایران اینجوری میدن یا جاسوسن یا هم پهباد درست میکنن
لطفا هر ماشین مشکوکی که پستش انبار داره و پلاکش 38 هست به114 یا 110 خبر بدین از این جور ماشینا ریز پرنده میاد و همشون پلاکشون38 هست
روح الله
کاش ایران چند روز دیگه ادامه میداد.چون اونا صلاح دفاعی تموم کرده بودن.برای همین اتش بس دادن.الان داره دفاعی قوی میکنه.وگرنه الان کودک کش کلا مهو میشد.ان شالاه نیاد.اگه هم بیاد خدای میگم اونجا دیگه چیزی برای زندگی پیدا نمیکنن کودک کش.موافق هستین باید ادامه میدادیم الان شهری نداشت کودک کش
سینا
امریکا و اسراعیلو بقیع کشورها طرفداریشونو کردن نتیجشون خنده دار از اب در امد هم جنگی هم فکری ایران به دنیا رو خواهد کرد که توان مقابله با ایران رو دنیا نخواهد داشت
اگر الان خدای نکرده دوباره رژیم کودک کش صهیونی حمله کنه آیا توان پدافندی را داریم ?چرا خرید جنگنده از چین و پاکستان یا سامانه دفاعی بد رفع تحریم انجام نشد
ایرج‌عسکرپور
این‌سک‌زرد‌هار‌امریکای‌وهمدستانشان‌همانکونه‌که‌دردفاع‌مقدس8ساله‌ازهر‌طریقی‌توانستند‌به‌صدام‌کمک‌کردندصدام‌چون‌دل‌به‌استکبار‌بسته‌بود‌با‌پوریی‌تمام‌میکفت‌اکر‌ایرانیان‌توانستند‌خرمشهر‌عزیزرا‌بکیرند‌کلید‌بصر‌راتقدیمشان‌میکنم‌ولی‌به‌قدرت‌خداوند‌چنان‌خرمشهر‌راازادکردند‌که‌تمام‌لشکرهایش‌باتمام‌تجهزات‌نزامیش‌تسلیم‌شدند حتی‌یک‌نفرشان‌نتوانست‌‌فرارکند‌اینک‌نوبت‌این‌سک‌صفتان‌میباشد‌انشااله‌به‌زودی‌زود‌پیشمرکان‌لشکر41همیشه‌پیروز‌41ثاراله‌کرمان‌قرمان
مستقل
در پدافند خیلی ضعیف هستیم حتی اژیر امدن هواپیما یا پناهگاه نداشتیم نیروی هوایی که کلا تعطیله این موشکها که با پول نفت فراهم شده به تنهایی جوابگو نیست اگر 100تا جنگنده مدرن داشتیم با خلبانان ورزیده مثل اونا که پر رژیم گذشته پرورش دادن باور کنید خیلی فرق داشت
توحید
ایران باید برای حمله دوم اسرائیل اماده باشد واز رادارهای قوی خود استفاده کند واز روسیه وچین هر طوری هست چند دیتگاه رادار قوی ونسل جدید تهیه کند تا در برابر اسرائیل که از هوا انجام میشه را دفع ومنهدم کند ان موقع موشکهای ما به اسرائیل حمله کنه آسیب میزنه به شدت ودر هر حمله اول از پهباد تا ۱۵۰عدد ودر محض رسیدن انه موشکهای فراصوت نا بریند وبکوبند اگر رادار انها ۱۵۰بار شلیک کنند موشکهای انه تا دوباره خشاب گذاری بشه زمان بره وتمام موشکهای ما به خاک دسمن اصابت میکنه واز موشکهای فراصوت قوی استفاده بشه اکر در یک حمله ۴۰عدد موشک ما اصابت کنه دیگر شکست با انهاست یا علی مردم ایران زنده باد ایران
علی
حرکونه تعلل در حمله به اسرایل خسارت وار ست حتی یک لحظه زودتر حمله به اسرایل موجب آقتدار وبرای جمهوری اسلامی میشود نابودی اسرایل یعنی بقای جمهوری اسلامی آنها یعنی مردمی که فریب خورداند ودرفلسطین جم شداند به کشورهای خود باز گردند هرچه سریعتر که هیچ طزمینی وجود ندارد که نیروهای که فرماندهان خود را به‌وسیله ماشین تورر اسرایل از دست دادند به صورت ناخواسته دست به کار شوند وکار نیم تمام را تمام کنند وّ بهتر آنست که غاصبان فریب خورد هرچه سریعتر فلسطین را ترک کنند که بقاع رژیم کودک کش روبه پایان است انشاالله
سالار
من حاظرم بجنگ دشمنان ایران بروم
سیدسجاد هاشمی نسب
موشک های خوشه ای که حرارت وحتی بادید الکترونیکهر جنبنده ایرا می توانند تعقیب ومنهدم کنند وساخت ان بسیار اسان است سپاه اسلامسپاه پاسداران یا الله
محمد امین
این باراگر حمله کنه به کشورمان بایدشهارمابشه جنگ جنگ تانابود اسرایل
سحر
اگه حمله کنند واقعا احمقند اینبار دیگه صلحی در کار نخواهد بود
محمدی
به امید خدا ضربه ای که اسراییل خورد اگه دوباره حمله کند از بی تدبیری اش است اینا فقط ضعیف کشی میکنند به قول معروف نخورده بودش ندیدش
09132029980
چطور میشد ما هم ماننده اکثر کشورهای عربی و غربی کاری به کار کسی نداشتیم تا کاری به کارمان نداشته باشند .
ما هزاری بدبختی داریم از بس .ضعیت مالی مردم خراب شده همه شدند کلاه بردار که دنبال فرصتی هستند بکنند وببرند که من یکی را به روز سیاه نشوند .
مسعله جنگ نیز هزاری بگی ایران پیروز حالا بگیر پیروز شدیم کدام منافعی برای ایران و ایرانی دارد .جز ی مشت خرابی و خسارت به امسال ما افراد عادی که به دنبال ی لقمه نان برای خانواده خود هستیم وبا این شرایط چه شکست وپیروز هر دو ما زیر فشار تلفات جانیر وخسارت مالی آن هستیم .
اول مردم را رفاه کنید جنگ پیشکش .
متین مشیری
من وارد سیاست نمیشم و تحلیل هم نمیکنم اما اینقدر می‌دونم که کشوری که مدیریت منابع طبیعی و خدا دادی نداشته باشه ، کشوری که اقتصاد ضعیف و شکننده داشته باشه ، کشوری که تورم داشته باشه ، کشوری که با دنیا میونه ی خوبی نداشته باشه ، تولید به صرفه نباشه و دلالی حرف اول رو بزنه و اختلاص و دزدی عادی شده باشه و دادگاهها و دادسرا ها رسیدگی به پرونده ها رو دهها سال طول بدن .
جوانها بیمار باشن و دیگه ازدواجی صورت نگیره و آمار طلاق بالا بره ، توریست نیاد ، در روی یک پاشنه بچرخه
و امثال من مالباخته هولدینگ قهرمانلو بعد از ۹ سال هنوز که هنوزه به حقمون نرسیم ، من اینا رو شکست می‌دونم . حالا هزاری هم موشک داشته باشیم ،اروم آروم از داخل داریم میشکنیم . میخواهید قبول کنید نه نمی‌خواهید بازم ادامه بدید .
محب وطن
پاینده باد ایران افتخار آفرين که با رهنورد های رهبری حضرت سیدعلی حسینی خامنه‌ای به این توانمندی رسیده است که دشمنان ایران زمین همیشه در دو دلی قرار گرفته‌اند که آیا حمله کنند یا نه و اگر حمله‌ کردند چطور خود را از آماج موشکهای فوق پیشرفته ایران در امان نگهدارند.
علی
اگرایران به اسرایل اجاز بدتمام بدهد او جلو وجلوتر میاید بایک حمله با حجم زیاد موشک تمام فرودگاه جنگندهای اسرایل را به طور کامل نابود کند کار حمله اسرایل تمام تا بخوا بجمبه کارش تمام
امیر
نگاه کنید ایران قوی ترین کشوره ایران می تواند 2کشور توی 2ثانیه نابود کند،،،،،،،،،،، مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل زنده باد خامنه ای
آخرین اخبار